رئیس فدراسیون بدنسازی: علاقمندیم آذربایجان‌غربی میزبان مسابقات "مستریونیورس" باشد

رئیس فدراسیون بدنسازی آذربایجان‌غربی را گزینه نخست میزبانی مسابقات "مستریونیورس" عنوان کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در حاشیه مجمع عمومی و سالیان هیات استان آذربایجان‌غربی در گفت و گویی اظهار کرد: بدنبال برگزاری مسابقات "مستریونیورس" به میزبانی استان آذربایجان‌غربی هستیم و در این خصوص با استاندار این استان دیدار و گفت و گو خواهیم داشت.

وی افزود: این رقابت از رقابت های رنکینگ دار جهانی است که نزدیک ۱۰۰ هزار دلار جایزه آن و در رشته‌های فیتنس چلنج، پرورش اندام، فیزیک، مچ اندازی ، پاورلیفتینگ و قوی ترین مردان برگزار و با توجه به تعداد ورزشکاران و تیم‌های اعلام آمادگی کننده، این رخداد برای کشورمان اهمیت ویژه‌ای خواهدداشت.

نصیرزاده در خصوص رقابت‌های آتی این رشته ورزشی نیز گفت: هفته اول اردیبهشت میزبان ۲۱ امین دوره پارامچ اندازی و ۲۲امین مچ اندازی دختران و پسران در رده های مختلف سنی در جزیره کیش و سپس مسابقات مستریونیورس در خردادماه خواهدبود که بین سه استان مازندران، تهران و آذربایجان‌غربی به عنوان میزبان انتخاب خواهدشد و مهرماه نیز هفتاد و هشتمین دوره مسابقت مردان جهان در این رشته برگزار خواهدشد.

پورایراندوست رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان‌غربی اظهار کرد: آذربایجان‌غربی به عنوان نماینده کشورمان در رقابت‌های غرب آسیا به میزبانی عمان شرکت خواهدکرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1882355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =