اهداء لوح تقدیر فرمانده انتظامی کل کشور به رئیس پلیس راهور کردستان

در همایش سالانه روسای پلیس‌های راه و راهور استانهای سراسر کشور که در روز چهارشنبه ۱۵ اسفند در تهران برگزار گردید، فرمانده انتظامی کل کشور با اهداء لوح یادبود از فعالیتهای برجسته رئیس پلیس راهور استان در راستای کاهش ۱۴درصدی تصادفات فوتی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تجلیل نمودند.

سرهنگ رضا همتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین از سنندج اظهار کرد: خوشبختانه متوفیان ناشی از تصادفات منجر به فوت در معابر درونشهری استان در بازه زمانی ۱۱ ماهه ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۱۴درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: با بررسی‌های آمار صورت گرفته در طول سال ۱۴۰۲ بیشترین علل تصادفات در سطح استان به علت عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

سرهنگ همتی زاده عوامل موثر بر کاهش شدت تصادفات را رعایت قوانین و مقررات ترافیکی از طرف مردم با فرهنگ کردستان، همکاری خوب دستگاههای مرتبط با امر ترافیک، بر طرف کردن نقاط حادثه خیز، حضور مستمر و موثر کارکنان پلیس راهور دانست.

رییس پلیس راهور استان در پایان با قدردانی از همکاری خوب رانندگان و مسئولان در راستای کاهش تصادفات تصریح کرد: انشاءالله بتوانیم با همکاری رانندگان و مردم فهیم و قانونمند استان در جهت انضباط ترافیکی بیشتر تلاش کرده و شاهد کاهش روند تصادفات در استان باشیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =