سال آینده تمرکز بیشتری بر میراث فرهنگی خواهیم داشت

استاندار کرمانشاه گفت: سال آینده تمرکز بیشتری بر میراث فرهنگی و گردشگری خواهیم داشت و این به معنای کمرنگ شدن مابقی مباحث نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمد طیب صحرایی پیش از ظهر امروز سه شنبه (۱۶ اسفندماه) در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی که در سالن جلسان شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: لازم است که پس از تعطیلات نوروز ارزیابی روشنی برای کارهای انجام شده داشته باشیم و هر قدر که این ارزیابی دقیق‌تر باشد گام‌های بعدی تسهیل خواهد شد.

وی افزود: سال آینده تمرکز بیشتری بر میراث فرهنگی و گردشگری خواهیم داشت و این به معنای کمرنگ شدن مابقی مباحث نخواهد بود، زیرا استان کرمانشاه از ظرفیت‌ها و فرصت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در کنار اهتمامی که برای فضای صنعتی و کشاورزی باید داشته باشیم، سال آینده بنای ما این خواهد بود که اهتمام ویژه‌ای بر میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی استان اتفاق بیفتد.

وی عنوان کرد: تعطیلات نوروز یه معنای پایان عملکردها نخواهد بود و آغاز کار برای انجام فعالیت‌ها در نظر گرفته شده است، تابستان پیش رو مملو از فرصت‌های خاص خود خواهد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: کرمانشاه می‌تواند برای ما یک عرصه بسیار خوب برای استفاده‌های ترکیبی و چند بعدی باشد و با توجه به اینکه در آستانه ۲ بهار قرآن و بهار خلقت و طبیعت هستیم، این ۲ بهار حتما می‌توانند هم‌افزایی های بسیار خوبی با یکدیگر داشته باشند.

صحرایی ابراز کرد: قرآن کریم و فضائل اهل بیت برای ما فرصت یادگیری و درس آموزی است، متناسب با استان کرمانشاه برای سنین مختلف، خانواده‌ها و دوستان کار تخصصی را درحال اجرا دارند با کمک سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و مجموعه‌های مختلف که در اختیار عموم مردم قرار بگیرد و استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: از تابلوهایی که در شهر قابل مشاهده عموم است، پخش تکه‌هایی از قرآن پیش از پخش برنامه‌ها، تفاسیر یک دقیقه‌ای، راه آهن‌ها، ترمینال مسافربری، فرودگاه‌ها باید تمرکز بر این فعالیت‌ها داشته باشند.

وی تشریح کرد: در این ایام هر آنچه برای یادگیری و برداشت عموم قرار می‌گیرد باید حساب شده و متمرکز بر آن باشیم و آبروی مردم کرمانشاه باید حفظ شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: روز کرمانشاه روز مرصاد است و نباید اجازه بدهیم شخصی آبروی مردم کرمانشاه را زیر سوال ببرد؛ باید طاقبستان را پاک و پاکیزه از حاشیه نگه داریم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1881312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =