نمایشگاه‌های فروش بهاره آذربایجان‌غربی در ارومیه و میاندوآب برگزار خواهدشد

نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز با کیفیت و قیمت مناسب در ارومیه و میاندوآب برگزار خواهدشد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، به گفته معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت آذربایجان‌غربی امسال نمایشگاه فروش بهاره ویژه ماه رمضان و عید نوروز در شهرستان‌های ارومیه و میاندوآب برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: تخفیف‌های ارائه شده، قیمت مناسب، کیفیت خوب، بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا از مهمترین شاخصه‌های برگزاری این نمایشگاه است و مکان برگزاری این نمایشگاه در ارومیه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی ارومیه و در شهرستان میاندوآب در محل سایت نمایشگاهی این شهرستان واقع در خیابان امام(ره) میاندوآب است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به ایجاد بستر لازم جهت عرضه مستقیم کالا در شهرهای فاقد سایت نمایشگاهی افزود: بجز ارومیه و میاندوآب در ۷ شهرستان با مدیریت اتاق‌های اصناف ۵۶۰ واحد جهت عرضه مستقیم کالا تعیین گردیده است.

فرهمند گفت: ۴۰۰ غرفه در استان فروش فوق العاده خواهند داشت که از این تعداد ۱۵۰ غرفه متعلق به واحدهای صنفی و ۲۵۰ غرفه مربوط به فروشگاه‌های زنجیره ای است.

گفتنی است، نمایشگاه فروش بهاره در ارومیه از ۱۵ تا ۲۱ اسفند در ۲۲۰ غرفه به مدت ۷ روز و در شهرستان میاندوآب از ۵ تا ۲۵ اسفند در ۲۰۰ غرفه بمدت ۲۰ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1878174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =