برفروبی جاده‌های استان خراسان رضوی با 124 دستگاه ماشین‌آلات

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: طی بارش‌های اخیر، 124 دستگاه انواع ماشین‌آلات در عملیات برف‌روبی بکارگیری شده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، جعفر شهامت در گفتگویی با بیان اینکه در پی بارش‌های اخیر در سطح استان، 167 راهدار به صورت شبانه‌روزی درحال خدمات‌رسانی و برفروبی در جاده‌ها هستند، اظهارکرد: برهمین اساس، بیش از یک هزار و 600 تُن مخلوط شن و نمک همزمان با بارش نزولات آسمانی طی هفته اخیر پاشیده شده است.

وی گفت: بیشرین حجم نمک‌پاشی و شن‌پاشی مربوط به محور تربت حیدریه به مشهد مقدس و نیشابور به سمت سه‌راهی باغچه، قوچان به فاروج و گردنه‌های امام‌قلی بوده که توسط 38 دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با بیان اینکه 124 دستگاه انواع ماشین‌آلات در این عملیات برف‌روبی بکارگیری شده‌اند، افزود: در روز گذشته هزار و ۸۰ کیلومتر «باند جاده» برف روبی توسط راهـداران صورت گرفته است.

شهامت افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در زمستان امسال ۷۲ اکیپ راهداری را برای همه امور مربوط به راهداری زمستانی تجهیز و آماده در اختیار دارد تا به زائران و مسافران خدمت رسانی لازم را داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1877421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =