نورافشانی ۶۱۳ نقطه از آسمان مشهد در شب نیمه شعبان

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس از نورافشانی ۶۱۳ نقطه از آسمان شهر مشهد در شب میلاد منجی عالم بشریت خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، جاوید کیانی در گفتگویی با تبریک فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی موعود(عج)، اظهاکرد: برهمین اساس، شهرداری مشهد مقدس ویژه‌برنامه‌ها و اقدامات مختلف و متنوعی را درنظر گرفته تا فضای مفرح و بانشاطی را رقم بزند.

وی گفت: از جمله این اقدامات، برنامه‌ریزی برای نورافشانی در بیش از ۶۱۳ نقطه سطح شهر، در شب میلاد منجی عالم بشریت است.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس افزود: از جمله این نقاط می‌توان به چهارراه احمدآباد، میدان شهدا، آرامگاه خواجه ربیع، خیابان مهرآباد، شهرک شهید رجایی، خیابان پنجتن، میدان حافظ، خیابان شهید نواب صفوی، میدان هشتم شهریور، چهارراه مخابرات و بلوارهای امامت و الهیه اشاره داشت.
کیانی با بیان مشهد مقدس، شهر امام رضا(ع) است و شب نیمه شعبان هم بسیار بزرگی است، تصریح کرد: برهمین اساس، این نورافشانی‌ها ساعت ۲۰ امشب، انجام خواهد شد و آسمان شهر، نورانی می‌شود.
وی با تقدیر و تشکر از تشکل‌های مردمی، شورای هیئات مذهبی، امور مساجد و سازمان تبلیغات و دیگر دستگاه‌های دخیل در این امر، از عموم شهروندان مشهدی برای حضور در "اجتماع بزرگ منتظران ظهور" که فردا ساعت ۸ صبح در محل میدان شهدا برگزار می‌شود نیز دعوت کرد.
۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1876777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =