۰ نفر
۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱
۴۷ نمایندگی فعال بیمه دی در لرستان

سرپرستی بیمه دی در استان لرستان از فعالیت ۴۷ نمایندگی فعال بیمه در استان خبر داد.

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، بختیار بالت ساعتی پیش در نشست خبری با خبرنگاران در خرم‌آباد بمناسبت نوزدهمین سال تاسیس بیمه دی با اعلام این خبر گفت : بیمه دی بیش از ۱۹ سال است در صنعت بیمه ای کشور فعالیت موفق داشته و جز ۵ شرکت برتر صنعت بیمه ای کشور است .

وی افزود: این بیمه در سطح استان ۴۷ نمایندگی فعال و موفق دارد که در کلیه موارد بیمه ای به مردم خدمات ارائه می دهند .

سرپرستی بیمه دی در استان لرستان با بیان اینکه ۲۰ درصد بازار بیمه ای درمان کشور توسط بیمه دی انجام میشود اظهار داشت : در سطح کشور بیش از ۱۳۰۰ نمایندگی و کارگزاری در حال فعالیت هستند در ابن راستا در استان لرستان نیز ۴۰۰ مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه دی هستند و خدمات متمایزی به جامعه هدف ارائه می گردد .

بالت ادامه داد : همچنین ۹۲ داروخانه و ۹۰ مطب پزشکی نیز با بیمه دی قرارداد داشته و در حال فعالیت و خدمات رسانی به بیمه شدگان می‌باشند .

بختیار بالت تعداد بیمه شدگان درمان تکمیلی در لرستان را ۴۷ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت : بیمه دی در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعیین تکلیف و پرداخت هزینه به بیمه شدگان اقدام نموده و تاکنون نیز حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در استان در پرداخت شده است.

وی ادامه داد : افتخار ما و بیمه دی در کشور این است که سهامدار اصلی بیمه دی خانواده های شهدا در کشور بوده و در ابن راستا قشر عظیم جامعه هدف ما خانواده های شهدا ،جانبازان و ایثارگران استان می باشند و تلاش میشود خدمات ارائه شده به این عزیزان بیشتر از گذشته توسعه یابند .

لازم به ذکر است بختیار بالت اصالتا کرمانشاهی می‌باشد که از ابتدای آذرماه سال جاری بعنوان سرپرستی بیمه دی استان لرستان منصوب گردید .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1875158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =