برگزاری تورهای نیم‌روزه پیشرفت دانش‌آموزی در مشهد مقدس/ مشارکت بیش از 1000 دانش‌آموز در تورهای پیشرفت

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: تورهای نیم‌روزه پیشرفت دانش‌آموزی از ابتدای بهمن‌ماه تعریف شده و تاکنون بیش از هزار دانش‌آموز مشارکت داشته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدجلیل بامشکی در گفتگویی از برگزاری تورهای پیشرفت دانش‌آموزی به همت معاونت زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خبرداد و اظهارکرد: این تورها، از ابتدای بهمن‌ماه و در تعامل با مدارس اجرایی شده و تعدادی از راویان پیشرفت انقلاب اسلامی که آموزش دیده‌اند، با دانش‌آموزان همراه هستند.

وی با بیان اینکه این تورها، نیم‌روزه است، گفت: بازدید از پروژه ساخت قطارشهری، کارخانه‌های بازیافت و پسماند، مراکز پزشکی مثل سرم‌سازی رازی، کارخانه نوآوری و پارک علم و فناوری در این تورها پیش‌بینی شده است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: هدف ما، آشنایی نوجوانان، به ویژه دهه هشتادی‌ها با پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و تقویت روحیه امیدآفرینی درخصوص دستاوردها و اهداف انقلاب به دانش‌آموزان است.

بامشکی با بیان اینکه تاکنون بیش از 1000 دانش‌آموز در تورهای پیشرفت دانش‌آموزی شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: بنا داریم که این تورها را تا انتخابات ادامه دهیم و قطعا سال آینده هم مجدد برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1871945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =