بازگشایی راه دسترسی مسدود ۴۳ روستای استان آذربایجان‌غربی در شبانه‌روز گذشته

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی از برف روبی نزدیک به ۶۰۰ کیلومتر از محورهای اصلی و روستایی استان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: در شبانه روز گذشته حجم عملیات برفروبی در محورهای ارتباطی استان به ۶۰۰ کیلومتر رسید و۸۰ نفر از راهداران با بهره گیری از ۴۰ دستگاه ماشین سبک و سنگین راهداری با مصرف بیش از ۷۰۰ تن شن و ماسه مانع از انسداد راه‌های اصلی درگیر در بارش شدند.

وی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال بازگشایی محورهای روستایی هستند، اظهار کرد: از شب گذشته تاکنون با برفروبی محورهای روستایی مسیر ۴۳ روستا بازگشایی و تلاش‌ها برای بازگشایی مسیر ۱۴ روستا نیز ادامه دارد.
وی با اشاره به بارش برف و باران در محور های مختلف گفت: در حال حاضر محور ارومیه - اشنویه، محور ارومیه-مهاباد، محور شاهین دژ- تکاب، پایانه مرزی سرو ، محور های منتهی به پایانه مرزی تمرچین، گردنه مایین بلاغ، محور میاندوآب شاهین دژ، محور نقده – پیرانشهر، محور پیرانشهر سردشت و گردنه قوشچی درگیر بارش برف بوده و با تلاش راهداران استان هیچ محوری مسدود نبوده و تردد در کلیه محور ها روان است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌ غربی در پایان تاکید کرد: در زمان بارش ها هموطنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت، از ایمنی وسیله نقلیه و داشتن زنجیر چرخ اطمینان و پیش از سفر نیز برای اطلاع از وضعیت ترافیک و جوی محورها با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =