خبر خوش معاون رییس جمهور به لرستان / پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان سال

معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت : ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید تا پایان سال به لرستان پرداخت می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان،داوود منظور در شورای توسعه و برنامه ریزی استان در خرم آباد گفت : ۱۵۰۰ میلیارد تومان منابع جدید به طرح‌های استان تخصیص تعلق خواهد گرفت و این رقم تا پایان سال به استان پرداخت خواهد شد .

وی افزود : در سال آینده نیز ۶۰۰۰ میلیارد تومان در بودجه برای استان پیش‌بینی‌شده که با تخصیص این اعتبارات جهش خوبی در خصوص بهره برداری از پروژه های استان خواهیم داشت .

منظور ادامه داد : از ابتدای امسال تابحال ۲۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته که تا پایان سال با احتساب ۱۵۰۰ میلیارد تومان این عدد به ۴۰۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید .

معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشورپروژه راه آهن خرم آباد را یکی از بزرگترین پروژه‌های زیرساختی کشور اعلام کرد و گفت:

عملیات اجرایی راه‌آهن خرم‌آباد از سال ۹۰ شروع شده، از طرفی وجود پیچیدگی‌های مختلف در طراحی و همچنین تونل‌های طولانی موجب شده منابع مالی ویژه‌ای برای این طرح تخصیص پیدا کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، تامین مالی پروژه راه‌آهن خرم‌آباد را یکی از برنامه‌های این مجموعه عنوان و تصریح کرد: با وزارت راه و شهرسازی توافق‌هایی در این خصوص داریم.

منظور ادامه داد : یکی از راه‌های تامین مالی از محل بودجه عمومی است و تا پایان سال مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق میشود.

وی با بیان اینکه پروژه راه‌آهن خرم‌آباد ۱۰ هزار میلیارد تومان نیاز دارد، گفت: از این‌رو باید از طریق‌های دیگر ظرفیت‌های تامین مالی را تامین کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: یکی از این ظرفیت‌ها استجازه‌ای است که وزارت راه و شهرسازی از مقام معظم رهبری گرفته، مبنی بر اینکه بتوانیم نفتی را ویژه راه و شهرسازی صادر کنیم و درآمدهای حاصل از آن را برای پروژه‌های زیرساختی راه و ریل اختصاص دهیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1867286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =