افزایش ۲۴ درصدی مصرف بنزین در منطقه ارومیه

ایسنا نوشت: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: طی ۹ ماه گذشته بیش از ۵۷۰ میلیون لیتر بنزین در مرکز و شهرهای شمالی استان مصرف شده است.

احمد مجرد افزود: از ابتدای سال جاری، هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع بنزین در این منطقه را نداشتیم به طوری که طی نه ماه گذشته بیش از ۵۷۰ میلیون لیتر بنزین مصرف شده که این مقدار نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش یافته است.

مجرد در رابطه با اختلال اخیر سامانه هوشمند افزود: مالکین محترم خودرو که رمز کارت سوخت خود را فراموش و یا اشتباه وارد کرده‌اند، می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی از جمله سند سبز خودرو، کارت ملی، کارت سوخت، کارت خودرو و در صورت داشتن سند بنچاق با مراجعه به ساختمان ناحیه مرکزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه واقع درخیابان شهید امینی به‌ صورت حضوری و در سایر شهرستان‌ها با مراجعه به نواحی تابعه شرکت درخواست بازیابی رمز کارت هوشمند سوخت خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به موضوع مهم صرفه جویی خاطرنشان کرد: با توجه به اصلاح الگوی مصرف، استفاده از وسایل نقلیه عمومی و با برنامه‌ریزی اصولی می‌توان گامهای مثبتی در راستای مدیریت مصرف فرآورده‌های نفتی برداشت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1858849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =