«انتخابات» شاه کلید حل مسائل استان کرمانشاه است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره بر ضرورت شرکت در انتخابات، گفت: انتخابات مجلس شاه کلید حل مسائل استان است. 

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، علی شعبانی ظهر امروز سه‌شنبه (پنجم دی ماه) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: ساختار انتخابات در کرمانشاه فضای خاصی دارد.

وی افزود: ما یک جامعه متکثر هستیم و در این جامعه متکثر برای شرکت در انتخابات هر کسی منافع مشخص خود را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار رکن اساسی را از ابتدای سال مشخص کرده است که انتخابات امن یا امنیت انتخابات، سلامت انتخابات، رقابتی بودن انتخابات و مشارکت بالای انتخابات را شامل می‌شود.

وی عنوان کرد: امروز اگر ما جامعه خوبی می‌خواهیم باید در انتخابات شرکت کنیم، شاه‌کلید حل مسائل کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس در کل کشور است.

شعبانی ادامه داد: ما فضای آموزش غیر مستقیم و تبلیغ غیر مستقیم را از دست داده‌ایم و اکنون باید وارد فضای مستقیم انتخاباتی شویم.

این مقام مسئول گفت: تلاش ما بر این است که یک انتخاب آگاهانه و یک مشارکت موثر بالا اتفاق بیفتد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: مردم هر تصمیمی که بگیرند هم شرعی و هم قانونی قابل احترام است.

وی خاطرنشان کرد: فضای سالم جامعه کار سختی نیست، خواهش ما از افرادی که می‌خواهند موضوعی را منعکس کنند این است که یک بُعدی بحث نکنند.

شعبانی اظهار کرد: موضوعات مردمی باید از دید مردم دیده شود نه از دید جریانات سیاسی و این از موضوعات مهم و ضروری است.

وی بیان کرد: قانون شفافیت مالی سال ۱۳۹۸ مصوب شده است که تمام نمایندگان باید یک حساب به کاندیداها معرفی کنند و تمام هزینه‌های انتخاباتی این افراد از این حساب باید بیاید و اگر از جایی غیر از این حساب هزینه کنند تخلف کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در فرایند جمهوری اسلامی تمام تلاش ما این است که انتخابات در اتاق شیشه‌ای برگزار شود یعنی تمام مسائل انتخابات مشخص باشد.

وی ادامه داد: ما یقین داریم که طرفدار هیچکسی نیستیم و می‌خواهیم فرایند انتخابات سالم باشد.

شعبانی در پایان گفت: تنها راه مسالمت‌آمیز برای رسیدن به قدرت و حل مسائل «انتخابات» است، باید مردم باور کنند که تعیین کننده هستند.

باید از «هنر» و زبان گویا و برنده هنرمندان در انتخابات بهره برد

پوریا جلالی سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن انتخابات باید از فضای رسانه‌ای و فضای تبلیغات شهر به نحو عالی استفاده شود.

وی افزود: ما یک فرصت مناسبی را داریم برای اینکه شیب ملایم بصری و رسانه‌ای را در تبلیغات محیطی و فضای مجازی برای انتخابات از آن‌ها استفاده کنیم.

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که می‌توان از آن استفاده کرد، استفاده از ظرفیت فرهنگ و هنر است.

وی عنوان کرد: هنرمندان، فعالین و نخبه‌های فرهنگی ما بهترین افرادی هستند که می‌توان از زبان هنر، گویا و بُرنده‌ای که دارند استفاده کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =