تفاهم نامه سه جانبه استاندارد لرستان در راستای نظارت بر مصالح ساختمانی

مدیرکل استاندارد لرستان از انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل استاندارد لرستان با اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،وحید والی زاده مرادی با اعلام این خبر گفت: در راستای نظارت موثر بر تولید و عرضه مصالح ساختمانی غیراستاندارد، تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل استاندارد استان، راه ‌وشهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان منعقد گردید.

وی در ادامه افزود: با توجه به این تفاهم‌نامه در قالب گشت‌های مشترک بین این سه دستگاه از محل ساخت مصالح غیراستاندارد بازرسی‌هایی به‌عمل خواهد آمد.

مدیرکل استاندارد گفت: نظارت بر پروژه‌های ساختمانی، بهره‌برداری از امکانات علمی و فنی طرفین و تدوین و بازنگری استانداردهای ملی و همکاری در تدوین استانداردهای بین‌المللی از موارد این تفاهم‌نامه است.

والیزاده مرادی گفت : براساس این تفاهم‌نامه مهندسان ناظر موظفند در صورت مشاهده مصالح غیراستاندارد، آن‌را به اداره‌کل استاندارد معرفی نمایند.

بر اساس این گزارش، این تفاهم‌نامه در ۸ ماده و به‌مدت یک‌سال منعقد گردیده و در صورت تخلف توزیع‌کنندگان واحدهای صنفی، اداره کل استاندارد متخلفین را به دستگاه قضا معرفی می‌نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =