شهرستان شدن معمولان فقط در حد معرفی یک فرماندار است / انتقاد از استاندار لرستان

امام جمعه معمولان با انتقاد از استاندار لرستان گفت : شهرستان شدن معمولان فقط در حد معرفی فرماندار بود .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، امام جمعه معمولان با انتقاد از استاندار لرستان گفت: جناب آقای استاندار مخاطب اول و اصلی‌ مطالبه‌ گری در لرستان شخص شما به عنوان نماینده عالی دولت هستید و شما باید ناظر مؤثر بر عملکرد مدیران در استان باشید.


حجت الاسلام ابوالحسن آروانی در خطبه های نماز جمعه معمولان گفت : چرا وقتی از سو استفاده‌ ها یا تخلفاتی اطلاع داده می‌شود یا نگرانی های در برخی مسائل مطرح می‌شود اقدام موثر یا پاسخ قانع کننده ای دریافت و مشاهده نمی شود.

وی افزود: چرا اگر مثلا از کمبود زیر ساخت و امکانات‌ ورزشی یا بهداشتی شهرستانی آن هم در سخنگاه رسمی‌ نماز جمعه مطالبه ای بیان و یا از وضعیت دیواره حفاظتی معمولان گفته‌ می‌شود نتیجه و پاسخ محسوس از سوی مدیران مربوطه مشاهده نمی‌شود.

امام جمعه معمولان گفت: 2 ماه دیگر ایام انتخابات است و هنوز شهرستان معمولان معاون سیاسی فرماندار و بخشداران مرکزی و افرینه ندارد.

وی افزود: اینها مگر متولیان اصلی‌ برگزاری انتخابات نیستند مگر نباید بر منطقه و حوزه‌ کاری و وظایف آشنا شوند که بتوانند انتخابات‌ سالم و پرشوری برگزار کنند،با وجود افراد متعدد مستقل ؛ متعهد و توانمند این همه تاخیر چرا، دود این خونسردی و تاخیر ها به چشم مردم و نظام می‌رود.

حجت الاسلام آروانی یادآورشد: سالگرد تصویب شهرستان شدن معمولان در هیات دولت‌ نزدیک است اما هنوز جز معرفی سرپرست فرمانداری چه اقدامی انجام شده، چرا هیچکدام ادارات‌ هنوز مستقر نشدند.

وی افزود:مردم‌ ما انقلابی و طرف دار نظام و دولت‌ انقلابی هستند از رویکرد مردمی ؛انقلابی و جهادی دولت‌ سیزدهم به ویژه شخص رئیس جمهور محترم راضی هستند اما از ضعف ها در استان گله مند هستند.

امام جمعه معمولان گفت: اگر نقدی بر مدیری وارد می‌شود شما هم به عنوان مافوق باید پیگیر عدم‌ پاسخگویی و جبران و اصلاح عملکردش باشید.

وی افزود: رسانه ها و شخصیت ها وظیفه دارند ضعف ها و مطالبات را به گوش مسئولان کشوری به ویژه در سفر آینده رییس جمهور برسانند تا توجه‌ بیشتر و اقدام های اصلاحی و جبرانی انجام شود.

حجت الاسلام آروانی مطاله گری را جز لا ینفک سخنگاه نماز جمعه‌ دانست و یادآورشد: مطالبه‌ و نقد منافاتی با بیان دستاوردها و خدمات‌ بیشمار نظام‌ اسلامی نداردنباید رسانه‌ ها یا افراد تحت عنوان مطالبه‌ گری به سیاه نمایی و نا امید سازی جامعه روی آورند.

امام جمعه معمولان گفت:انتخابات مظهر قوت ملی و مأیوس کننده دشمنان‌ و خنثی کننده توطئه های آنها است و باید با استفاده از افراد امین در فرایند اجرایی ‌ و رقابتی کردن انتخابات‌ زمینه مشارکت‌ حداکثری را فراهم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1851713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =