چهارمین رویداد شکوه مادری در کرمانشاه برگزار شد

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از رویداد شکوه مادری با محوریت تقدیر از مادران موفق خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، سید محمدجعفر امامیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح ملی شکوه مادری با هدف تکریم مقام والای مادر، ترویج موضوع فرزندآوری و تقدیر از مادران موفق در عرصه تربیت، مادران عرصه مقاومت، مادران دارای فرزند خوانده برای چهارمین سال متوالی در حال برگزاری است.

وی افزود: فراخوان این رویداد فرهنگی با شعار «نسل رضوی ،امت تمدن ساز» در راستای ترویج فرزندآوری و گذر از بحران جمعیتی کشور برگزار می‌شود و شامل ٢ بخش است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه تصریح کرد: بخش نخست، مربوط به ثبت نام مادران جوان کمتر از ۴۰ سال که دارای حداقل سه فرزند یا بیشتر هستند و بخش دوم، شامل یک پویش مردمی است که در قالب آن دوستداران جمعیت معرفی می‌شوند و مردم می‌توانند در راستای ترویج فرزندآوری و تربیت فرزند برترین‌ها را معرفی کنند.

وی گفت: در چهارمین رویداد «شکوه مادری» از مادران عضو شبکه شمین رضوی که از رویداد اول تا رویداد چهارم دارای چهار فرزند و بیشتر شدند تقدیر می‌شود و به مادرانی که فرزندان خود را با اسماء متبرک رضا و معصومه نامگذاری کردند نیز به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

امامیان ضمن دعوت از مادران و خانواده‌هایی که شرایط شرکت در این رویداد ملی را دارند خاطرنشان کرد: علاقه مندان تا ۲۰ آذر ماه فرصت دارند به منظور شرکت در این رویداد ملی با مراجعه به سامانه shokohmadari.razavi.ir ثبت نام و اطلاعات خود را درج کنند.

گفتنی است اختتامیه این رویداد همزمان با میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1844500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =