شیرازی ها جنگ صدرنشینی را در خرم‌آباد باختند

خیبر خرم‌آباد سخت ترین دیدار خود را مقابل صدرنشین لیگ یک برد.

سید احمد موسوی: در هفته دوازدهم مسابقات لیگ یک فوتبال خیبر میزبان فجر سپاسی شیراز بود که در پایان این یاران رضا مهاجری بودند که سه امتیاز سخت را در خرم‌آباد نگه داشتند و صدر نشین لیگ شدند.

در این بازی که جای جای ورزشگاه مملو از تماشاگران پرشور و هماهنگ خیبر بود ابتدا این شاگردان رجب زاده بودند که در میان هیاهوی ورزشگاه با نمایش یک بازی زیبا گل اول را وارد دروازه خیبری ها کردند.

در همین نیمه خیبری ها با اشتباهات فردی بارها فرصتهای گل زنی را از دست داده اما به لطف داور صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این بار هم با بی دقتی طاهرخانی این فرصت را از دست دادند تا نیمه نخست را با شکست به رختکن بروند .

در نیمه دوم علی رغم اعتراضات مکرر رجب زاده سرمربی فجر سپاسی و کادر فنی این تیم به نحوه داوری ، بازیکنان خیبر با حمایت های کم نظیر هوادارانش سیستم تهاجمی را در پیش گرفته تا اینکه عباس راکی داور لرتبار این دیدار در محوطه جریمه خطای بازیکن فجرسپاسی را اعلام و این تیم را بازهم صاحب ضربه پنالتی کرد ضربه پنالتی مهرداد حیدری با خوش شانسی و پس از برخورد با تیرک وارد دروازه فجر سپاسی شد و بازی به تساوی کشیده شد .

شاگردان رضا مهاجری که به چیزی جز برد فکر نمی کردند با ارایه بازی تماشاگر پسند و هجومی سعی در رسیدن به گل دوم داشتند تا اینکه در دقیقه ۷۲ مزد حملات خود را گرفته و توسط حسین شهابی گل سه امتیازی را وارد دروازه فجر سپاسی کردند تا حساس ترین دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و با روحیه ای مضاعف به استقبال بازیهای آینده خود برود .

خیبر با این نتیجه ۲۵ امتیازی شد و در پنجشنبه هفته بعدی و در هفته سیزدهم در آستارا به مصاف شهرداری این شهر خواهد رفت .

انتظار می رود رضا مهاجری نقاط ضعف تیم خود و عدم نتیجه گیری در بازیهای خارج از خانه را برطرف نموده و با جمع آوری حداکثر امتیازات مدعی اول صعود به لیگ برتر باقی بماند .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1837484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =