فرودگاه ۹۸ ساله خرم‌آباد در مسیر توسعه اساسی / خرید ۱۸۲ میلیارد ریال تجهیزات هندلینگ

مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد علی کاملی است  که از زمان انتصابش در سمت مدیریت فرودگاه پیر خرم‌آباد با تلاش زیاد توانسته کمبودهای چند دهه گذشته را جبران نماید .

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان تمرکز کاملی بر رفع کم و کاستی های فنی و تخصصی این فرودگاه در این چند سال حضور وی در استان بوده و تا حدودی توانسته چالش های فرودگاه را به حاشیه برده و با رایزنی های متعدد موفق شده که این فرودگاه را مهیای نشست و برخاست هواپیمای پهن پیکر نماید .

موید این ادعا انجام اولین پرواز خارجی در این فرودگاه طی ماه گذشته بود که انجام شد و یا سفر رییس جمهور و مقامات کشور با هواپیمای پهن پیکر و یا انجام پرواز شبانه در این فرودگاه نشان از تغییر و تحول اساسی فرودگاه و ضریب امنیت بالای پروازی دارد و بدرستی قابل درک است که فرودگاه خرم‌آباد در مسیر توسعه و تحول بسیار موفق عمل نموده

در جدیدترین اقدامات مدیریت این فرودگاه خرید تجهیزات هندلینگ ، تخصصی و فنی مورد نیاز فرودگاه بود که در یک پروسه معین ابن تجهیزات در فرودگاه خرم‌آباد استقرار یافتند .

در این باره علی کاملی مدیریت فرودگاه شهدای خرم‌آباد می گوید : در راستای برنامه‌ریزی انجام‌شده برای توسعه و رونق لرستان و توجه ویژه استانداری به این فرودگاه، قسمتی از تجهیزات هندلینگ با هزینه بیش از ۱۸۲ میلیارد ریال از محل منابع استانی خریداری و در محل فرودگاه مستقر و آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

وی افزود: تجهیزات خریداری برای ارائه خدمات زمینی به هواپیماهای پهن‌پیکر و کارگو کاربرد دارد و با بهره‌برداری از این تجهیزات گام بزرگی در رونق اقتصادی استان با توسعه صنعت گردشگری و صنایع وابسته به تولیدات کشاورزی، باغی و دامی برداشته شده است.

مدیریت فرودگاه خرم‌آباد تصریح کرد: دستگاه پله بدنه وسیع، یک دستگاه غلطک خودکششی، لیفتراک سه تن، کشنده ۳۲ تن و بابکت با تجهیزات جانبی و یک دستگاه ژنراتور برق زمینی با تجهیزات جانبی ترانس ۲۸ ولت، ماشین‌آلات خریداری شدند .

کاملی اطهار داشت : خریداری پله بدنه وسیع، بلت و GPU برای استفاده در مدل‌های مختلف هواپیما از مطالبات جدی مردم و مسئولان ارشد استان بود که پس از پیگیری های مستمر تحقق یافتند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1830466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =