تشدید بازرسی مراکز مرتبط با فرآورده‌های دامی در کرمانشاه/عرضه دام غیرمجاز متأثر از تقاضای مردم است 

رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: نظارت و بازرسی از مراکز عرضه دام و فرآورده‌های دامی در کرمانشاه  تشدید شد. 

تورج کرمیان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: اکیپ‌های نظارتی در ٢ نوبت صبح و بعد از ظهر مراکز مرتبط با فرآورده‌های خام دامی را بازرسی می‌کنند.

وی افزود: بازدیدهای ویژه از سردخانه ها، کارخانجات، مراکز بسته‌بندی، رستوران‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مراکز عرضه انجام می‌شود و کشتارگاه‌ها هم به صورت شبانه بازرسی می‌شوند.

رئیس دامپزشکی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: عرضه خیابانی دام مورد تایید دامپزشکی نیست و همواره به مردم توصیه می‌کنیم از خرید دام‌های غیرمجاز خودداری کنند.

وی گفت: فرهنگ مصرف در استفاده از دام‌های غیرمجاز موثر است و این موضوع نیازمند آموزش، اطلاع‌رسانی و در مواردی برخوردهای قهری است که همکاری نیروی انتظامی و قضایی را می‌طلبد و همواره در این زمینه همکاری لازم صورت گرفته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: فرماندار دستورات ویژه صادر کردند که به صورت منطقه‌ای و محله ای با این موارد برخورد شود لذا همراهی مردم هم در جلوگیری از عرضه دام‌های غیرمجاز اثر گذار است.

وی با اشاره به کشف و امحاء بیش از ٢ هزار و ١٠٠ کیلوگرم گوشت و فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف از مراکز عرضه کرمانشاه اضافه کرد: سامانه تلفنی ١۵١٢ و پیامکی ١٠٠٠١٠٠٠١۵١٢ آماده دریافت گزارشات مردمی در این زمینه هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1812808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =