خدمت‌رسانی دولت‌ را برای مردم در راستای جهاد تبیین بازگو کنیم زیرا جهاد تبیین وظیفه همگانی است

دبیر ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: خدمت‌رسانی دولت‌ را برای مردم در راستای جهاد تبیین بازگو کنیم تا مردم به تلاشهای دولت امیدوارتر شوند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، مهدی عبدی ظهر امروز پنجشنبه (۹ شهریور ماه) در مراسم بزرگداشت شهدای دولت که در حسینیه مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد اظهار کرد: این جلسه به مناسبت شهادت شهدای شهریور ماه و شهدای دولت از جمله شهید محمد علی رجائی و شهید محمد جواد باهنر و شهید بردبار برگزار شده است.

وی با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری که در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به مناسبت هفته دولت برگزار شد افرود: حضرت آقا انتظارشان این است که دولت‌مردان آن خدماتی را که به مردم ارائه می‌دهند را بیان و تبیین کنند.

دبیر ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی: جهاد تبیین وظیفه همه ماها است آنچه که دولت‌مردان و مسئولین انجام می‌دهند وظیفه ما است که برای مردم بازگو کنیم که مردم به تلاش‌های دولت امیدوارتر شوند.

وی اذعان کرد: امید است این انقلابی که ما بر قله‌های آن ایستاده‌ایم پرچمش توسط دستان با کفایت مقام معظم رهبری به دستان مبارک حضرت مهدی (عج) برسد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1808176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =