کشف ۲ هزار و ۶۶ مورد تخلفات مختلف از ابتدای سال تا کنون در کرمانشاه

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت کرمانشاه گفت: ۲ هزار و ۶۶ مورد تخلف در حوزه‌های گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار کالا از ابتدای سال تا کنون در کرمانشاه کشف شد.

مسعود بیگلری در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: تعداد بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی از ابتدای سال جاری تا کنون در کرمانشاه ۲۲ هزار و ۹۰۷ مورد بوده است.

وی افزود: در پنج ماه اخیر ۲ هزار و ۶۶ مورد تخلف در حوزه‌های گران‌فروشی، کم فروشی و احتکار کالا در کرمانشاه کشف شد و ارزش ریالی پرونده‌ها نیز سه هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان صمت کرمانشاه تصریح کرد: در پنج ماه اخیر ۷۷ پرونده قاچاق به ارزش ۲ هزار و ۵۳۰ میلیارد ریال کشف شده که از این تعداد ۳۶ پرونده مربوط به انبارهایی است که در سامانه جامع ثبت انبار انجام نداده‌اند.

وی عنوان کرد: بیشترین پرونده‌های قاچاق مربوط به کالاهایی است که در سامانه جامع انبارها ثبت نشدند و این پرونده‌ها به عنوان قاچاق به سازمان تعزیرات منتقل می‌شود.

وی اذعان کرد: تعداد گزارش‌های مردمی در کرمانشاه سه هزار و ۳۵۴ مورد است و همشهریان می‌توانند در صورت دیدن هر گونه تخلف از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۴ با سازمان تماس بگیرند و گزارش تخلفات و شکایاتشان اعلام کنند.

این مقام مسئول ابراز کرد: یا به صورت حضوری در سازمان صنعت، معدن و تجارت که واقع در بلوار عشایر محله مسیر نفت کرمانشاه است حضور یابند و شکایات خود را اعلام کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1808125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =