افتتاح ۴۱ طرح با اشتغال‌زایی برای ۱۰۸ نفر همزمان با هفته دولت در کنگاور

سرپرست فرمانداری کنگاور گفت: ۴۱ طرح با اشتغال‌زایی برای ۱۰۸ نفر همزمان با هفته دولت در کنگاور افتتاح شد.

ایرج صادقی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: سال جاری در هفته دولت ۴۱ طرح را با اعتبار یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۱۰۸ نفر که شامل پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز بوده افتتاح کردیم.

وی افزود: در حوزه راهداری پروژه‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان کنگاور به طول ۱۸ کیلومتر و با اختصاص ۶۸۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شده است.

سرپرست فرمانداری کنگاور تصریح کرد: چهار طرح در حوزه طرح‌های اقتصادی یا سرمایه‌گذاری که قابل کلنگ‌زنی نیز هستند وجود دارد که با اختصاص سرمایه‌گذاری بالغ بر ۷۳۲ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال است و با اشتغالزایی برای ۳۸ نفر به بهره‌برداری رسید.

وی عنوان کرد: سه طرح‌ اقتصادی در بخش خصوصی که در حوزه صنعت، معدن و جهاد کشاورزی است با اختصاص سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۵۶ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۳۴ نفر انجام شد.

صادقی بیان کرد: در حوزه‌ جهاد کشاورزی ۱۳ پروژه‌ مانند آبیاری تحت فشار و کانال‌های انتقال آب روستایی با اختصاص اعتبار ۴۸ میلیارد و ۷۸۵ میلیون ریال و با اشتغال‌زایی برای ۲۰ نفر افتتاح شد.

وی ادامه داد: چهار پروژه‌ عمرانی قابل افتتاح در حوزه شهرداری وجود دارد که شامل ساخت ۱۰ چشمه سرویس بهداشتی، پروژه‌های آسفالت، موزائیک فرش و دفع آب‌های سطحی با مبلغ ۱۵۶ میلیارد ریال است.

صادقی اذعان کرد: در حوزه آموزش و پرورش نیز ۲ طرح با اختصاص اعتبار هشت میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که شامل احداث زمین‌های چمن مصنوعی دبیرستان ولیعصر و شهید محمد منتظری است.

وی تأکید کرد: از جمله پروژه‌های حوزه بخشداری‌ها و دهیاری‌ها می‌توان به ۱۰ طرح آسفالت معابر، سنگ فرش خیابان‌ها،خرید مجموعه بازی کودکان، تأمین ست ورزشی، احیای جدول گذاری و احداث بوستان روستایی با اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال اشاره کرد.

صادقی بیان کرد: ۲ پروژه‌ عمرانی در حوزه آب و فاضلاب وجود دارد که شامل اصلاح خطوط انتقال چاه‌های آب سلیمان آباد و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب قسمتی از محدوده داخلی شهر کنگاور است که با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1808066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =