صدور ۲۲ هزار و ۱۰۰ گذرنامه اربعین در کرمانشاه 

مدیرکل پست کرمانشاه گفت: ۲۲ هزار و ۱۰۰ گذرنامه اربعین در استان کرمانشاه صدور شد.

حسین نامداری در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه اظهار کرد: در خصوص بحث گذرنامه‌ها از ابتدای شروع این طرح تا کنون ۲۲ هزار و ۱۰۰ گذرنامه وارده به استان کرمانشاه داشته‌ایم.

وی افزود: از این تعداد ۱۱ هزار و ۶۵۰ گذرنامه جزو گذرنامه اصلی و ۱۰ هزار و ۵۰۰ گذرنامه جزو گذرنامه زیارتی است.

مدیرکل پست کرمانشاه تصریح کرد: روزانه هرچه قدر به اربعین حسینی نزدیکتر می‌شویم آمار گذرنامه وارده به استان روبه افزایش است و در حال حاضر به طور میانگین روزانه ۲ هزار و ۶۰۰ فقره گذرنامه صادر می‌کنیم.

وی اذعان کرد: این گذرنامه‌ها توسط کارکنان اداره پست در استان توزیع و فرایند صدور گذرنامه توسط پلیس فراجا انجام می‌شود.

این مقام مسئول درباره فرایند صدور گذرنامه ابراز کرد: گذرنامه‌هایی که اصلی هستند فرایند صدور خاص خود را دارند ولی در بحث دریافت گذرنامه‌های زیارتی خود افراد نیز می‌توانند با ورود به سامانه پلیس‌ من ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: پس از تکمیل فرایند ثبت نام، گذرنامه صدور و برای توزیع تحویل اداره پست داده می‌شود.

نامداری عنوان کرد: در حال حاضر باجه‌های کشیک اداره پست بعد از ظهرها در استان فعال هستند و هموطنان می‌توانند به باجه‌های پستی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: اگر مشکلی در ارتباط با دریافت گذرنامه دارند به باجه‌های پست استان مراجعه کنند و تمام افراد در باجه آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند.

نامداری خاطر نشان کرد: اگر موردی از گذرنامه‌ها دارای نقص آدرس باشند و آدرس دریافت گذرنامه ناقص باشد آن گذرنامه در باجه‌های معطله ما برگشت خورده و در آنجا نگهداری می‌شود.

وی اظهار کرد: خواهشمندیم که هموطنان برای دریافت گذرنامه عجله نکنند و به صورت مکرر به اداره پست مراجعه نکنند زیرا فرایند توزیع گذرنامه‌ها در سامانه کاملا مشخص است و از این طریق می‌توانند پیگیری کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1806895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =