افتتاح جشنواره دختران با حضور ناهید کیانی و کفاشیان

مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی باشگاه مهرعظام در بخش دختران در مجموعه تفریحی فرهنگی ایثار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این مراسم که با حضور ناهید کیانی، قهرمان تکواندوی جهان و همینطور علی کفاشیان رئیس هیات مدیره و علی پارسی مدیر عامل باشگاه مهر عظام برگزار شد، حدود ۲۰۰ ورزشکار و بیش از ۴۰ مربی از ۱۴ کانون باشگاه حضور داشتند.

این مراسم با رژه ۱۴ تیم شرکت کننده در این رقابت‌ها آغاز شد. کانون‌های شیراز، زاهدان، بم، اسلامشهر، قزوین، خرمشهر، کردستان، بندرعباس، مشهد، رشت، تبریز، گرگان، بجنورد و بیرجند به عنوان تیم‌های حاضر در فستیوال دختران در این رژه شرکت کردند.

در دومین دوره فستیوال فرهنگی ورزشی باشگاه مهرعظام در بخش دختران، ۱۴ کانون حضور دارند که در رشته فوتبال با هم رقابت می‌کنند.

علی کفاشیان رئیس هیات مدیره باشگاه مهرعظام در مراسم افتتاحیه این مسابقات گفت:” خدا را شکر می‌کنیم که امسال هم توانستیم جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام را برگزار کنیم. برای دومین سال در تلاش هستیم که شرایط خوبی را برای فعالیت ورزشی نونهالان و نوجوانان خوب ایران فراهم کنیم.”

کفاشیان در ادامه گفت:« به دنبال این هستیم که بچه‌های مهرعظام از بهترین‌ها باشند. نه فقط بهترین به لحاظ فنی بلکه می‌خواهیم به لحاظ اخلاقی باید بهترین باشند. خیلی از قهرمانان بزرگ ما از نظر اخلاقی ضعیف بودند و به همین دلیل فراموش شدند.”

رئیس هیات مدیره باشگاه مهر عظام با بیان این‌که راز ماندگاری هر ورزشکاری اخلاق او است ادامه داد:” تمام عناوین یک روزی از یادها می‌روند اما اخلاق نیکو تا ابد ماندگار است. در باشگاه مهرعظام علاوه بر اخلاق باید به درس هم توجه شود. باید مهر عظامی‌ها به لحاظ درس هم بهترین باشند.”

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این مراسم برای ورزشکاران دختر باشگاه مهرعظام، حضور ناهید کیانی قهرمان تکواندوی دنیا روی سن بود. کیانی در بخشی از صحبت‌های خود با دعوت مهرعظامی‌ها به تلاشی خستگی ناپذیر گفت:« رسیدن به موفقیت هیچ وقت آسان نبوده است. سختی‌های زیادی را باید تحمل کنید و هرگز از شکست‌ها ناراحت نشوید. این شکست‌ها را به پلی برای پیروزی تبدیل کنید.”

دارنده مدال طلای تکواندوی قهرمانی آسیا و جهان با اشاره به تجربه سخت و تلخی که در ابتدای دوران قهرمانی داشت، ادامه داد:” روزهای سخت و دشوار زیادی را پشت سر گذاشتم که بدترین آن شکست در المپیک توکیو بود که به لحاظ روانی خیلی آسیب دیدم اما ناامید نشدم و تلاش کردم به موفقیت‌هایی که نداشتم برسم.”

251251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1804941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =