انتخابات تجلی مردم سالاری دینی و حق تعیین سرنوشت است

فرماندار سنندج به برگزاری انتخابات در امسال اشاره کرد و گفت: انتخابات نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت است که با مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده‌ی اصلح و در تراز مردم، کردستان در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسن عسکری در نشست با روحانیون و معتمدین بخش کلاترزان سنندج، با برشمردن جایگاه زن در اسلام اظهار کرد: مقام و جایگاه زن در دین اسلام از ارزش والایی برخوردار است و از دامن زنان عفیف شهدا، علما و مردان بزرگ پرورش می‌یابند.

وی افزود: در سال‌های اخیر داعش با قصد نشان دادن چهره زشت از اسلام جنایت‌های را در حق زنان کرد که با خیال خام خود می‌توانند از گسترش اسلام جلوگیری کنند که شکست خوردند.

فرماندار سنندج وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در این برهه از زمان را ضروری خواند و ادامه داد: دشمن در مسأله حجاب به دنبال ایجاد دوقطبی و تبدیل ضد ارزش بی‌حجابی به ارزش در جامعه است، که با آگاه‌سازی روحانیون و هوشیاری زنان این نقشه‌ شوم آنان نقش بر آب می‌شود.

فرماندار سنندج گریزی به برگزاری انتخابات در امسال زد و گفت: انتخابات نماد و تجلی مردم‌سالاری دینی و دخالت مردم در تعیین سرنوشت است که با مشارکت حداکثری و انتخاب نماینده‌ی اصلح و در تراز مردم، کردستان در مسیر توسعه قرار می‌گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1804930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =