آقای جوادی شما مسئول صیانت از کاندیدا هستید

اصلا مشخص نیست که چرا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران لیست نفرات نهایی برای شرکت در انتخابات هیات فوتبال استان تهران را منتشر نمی‌کند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در صورتی که لیست 16 نفره کاندیدای هیات فوتبال تهران در خبرآنلاین و سایر رسانه های رسمی (خبرگزاری فارس و ...)منتشر شده است اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هنوز که هنوز است این لیست را به هیات فوتبال نداده و خود اداره کل هم ظاهرا انگیزه ای برای انتشار آن ندارد.

پیگیری های خبرنگار خبرآنلاین از هیات فوتبال تهران نشان می دهد که لیست نهایی را در اختیار آنها هم قرار نداده اند.سوال اینجاست که چرا با گذشت دو روز از انتشار لیست،اداره کل ورزش و جوانان استان تهران لیست نفرات تایید شده را منتشر نمی کند؟آیا دلیل خاصی برای این تعلل وجود دارد؟

آقای جوادی! شما مسئول صیانت از کاندیدای مورد نظر هستید و با توجه به سابقه خوب‌تان در حوزه مدیریت ورزش انتظار می رود برای رفع هرگونه شائبه یا لیست را در اختیار هیات فوتبال تهران قرار بدهید(که آنها منتشر کنند) یا به صورت رسمی و از طریق مراجعی که خودتان صلاح می دانید این لیست را منتشر کنید.

فوتبال تهران حاشیه های زیادی دارد و دامن زدن بیشتر به این حاشیه ها فقط دود آن را به چشم فوتبال پایتخت می فرستد.برگزاری هر چه زودتر انتخابات خواسته خیلی از کاندیدا و رسانه ها است و قطعا تصمیم گیری های شما در این زمینه اثر گذار خواهد بود.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1802296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =