افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در کرمانشاه طی روزهای اخیر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: افزایش دمای هوای استان کرمانشاه در روزهای اخیر منجر به افزایش ۱۰ درصدی مصرف برق در کرمانشاه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته شده است.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای مرداد ماه امسال به دلیل افزایش دمای هوای استان کرمانشاه که به حدود ۴۱ درجه سانتی‌گراد رسیده، مصرف برق روزانه بین ۵۰ الی ۸۰ مگاوات افزایش داشته است.

وی افزود: در این بازه زمانی میزان مصرف برق در کرمانشاه از ۷۸۰ مگاوات به ۸۴۰ مگاوات رسیده که حدود ۶۰ مگاوات افزایش مصرف داشته‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه در این بازه زمانی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش مصرف برق داشتیم که بر روی شبکه‌های برق تاثیر زیادی گذاشته است.

مرادی عنوان کرد: در حال حاضر موردی از خاموشی برق مناطق مسکونی در کرمانشاه وجود ندارد و اگر مواردی پیش آمده به دلیل اتصالی برق و حوادث ناشی از آن بوده است.

وی بیان کرد: برنامه مدیریت بار برای مراکز صنعتی و جهاد کشاورزی اعلام شده که برای حوزه کشاورزی هر روز از ساعت یازده تا ساعت ١٨ در ٢ نوبت (ساعت یازده الی ١۶ و ساعت ١٣ الی ١٨) است.

مرادی عنوان کرد: برای مراکز صنعتی هفته‌ای یک روز به مدت ١٢ ساعت از ساعت یازده صبح الی ٢٣ شب برنامه مدیریت بار اجرا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: طی روزهای اخیر ابلاغیه‌ای در رابطه با اضافه کردن یک روز دیگر (مدیریت بار) به مدت ۶ ساعت به مراکز صنعتی، دریافت شد که در حال پیگیری برای کاهش آن هستیم.

مرادی تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم حتی با خاموش کردن یک لامپ اضافی، ما را در مدیریت مصرف برق یاری کنند تا سایر همشهریان بتوانند از نعمت برق بهره‌مند شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1795977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =