۰ نفر
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰۵:۰۵
بخش خصوصی سرآمد یا سربار

خیبر خرم‌آباد نماینده لرستان در لیگ یک ایران بوده که حدود ۳ سال است در این لیگ حضور دارد و توسط مالکیت بخش خصوصی اداره می شود این تیم در این چند سال متحمل هزینه های کلانی شده که با توجه به اینکه هر فرد غیر ورزشی به عدم بازگشت هزینه در ورزش علم و آگاهی دارد از این رو ورود بخش خصوصی در ورزش با همه چالش ها و حواشی قابل تحسین و تقدیر است . 

سید احمد موسوی: اساسأ بخش خصوصی به جهت سرمایه گذاری بلندمدت و کمک به توسعه ورزش با هدف بهره برداری در یک پروسه چندساله به ورزش ورود می کند که اگر غیر از این باشد نمی توان نام سرمایه گذار روی آن نهاد .

اخیراً فراز کمالوند که امسال از شانس ورزش لرستان بعنوان مدیرعامل در این عرصه مشغول بکار شده در اقدامی قابل تامل در یک رسانه شروع به انتقاد از نحوه مدیریت در ورزش استان ، نبود زیرساختها و امکانات ورزش استان نمود که هر کی نداند گمان می کند وی سالهای سال است در لرستان حضور داشته و در ورزش این استان محروم دخیل بوده !

بنده به هیچ عنوان مدافع مدیرکل ورزش نیستم اما بعنوان یک ورزشی نویس که سالهاست در این عرصه در حال فعالیت هستم ذکر چند نکته را ضروری می دانم

بعید می دانم کسی که در طول عمر ورزشیش تنها یک سال آن هم مقطعی در این شهر سکونت داشته شناخت و تسلط کاملی بر حوزه ورزش استان داشته و قطعاً وی در این مدت کوتاه که هیچ ارتباطی با سایر رشته های ورزشی نداشته نبایستی به خود اجازه دهد و در جایگاهی نیست که در مورد میزان رضایت مندی هیاتها از عملکرد مدیریتی ورزش استان اظهار نظر نماید مگر ابنکه از قبل سناریویی جهت انتقاد از عملکرد مدیر دیگری برایش تدارک دیده باشند !

همین امکانات ورزشی که آن را به باد انتقاد گرفته سالهای سال است به تیمهای مختلف از لیگ استان گرفته تا لیگ یک ایران سرویس دهی می نماید و اگر ایرادی هم به آنها وارد بوده با تخصیص اعتباراتی رفع نقص گردیده اما هیچوقت در این استان شاهد کوچ تیمها به دیگر استانها به بهانه نبود زیرساخت و امکانات نبودیم !

برخی مدیران امروز که دیگران اطلاعات ناپخته ای در اختیارشان گذاشته و در رسانه مطرح می نمایند بایستی بدانند معدود امکانات موجود ورزش متعلق به یک شرکت نیست بلکه به همه رشته های ورزشی استان تعلق دارد ،

بجای طرح مباحث غیرکارشناسی و بدور از واقعیت میزان اطلاعات خود را از ورزش افزایش دهید در دو سه سال اخیر اکثر اماکن مجموعه ورزشی تختی در اختیار تیم خیبر بوده و جدای از امکانات مجموعه تختی ظاهراً قرار است مجموعه ورزشی ۱۵۰۰۰ نفره خرم آباد که پس از ۱۴ سال و با صرف چند صد میلیارد تومان در آستانه بهره برداری قرار دارد را در جهت کمک به پیشرفت این تیم به خیبر واگذار نمایند بنابراین مجموعه ورزش استان همه داشته ها و ظرفیت‌های موجود خود را دریغ ننموده و برای این تیم مهیا ساخته است .

حال براستی با همه فراز و نشیب ها ، تیم خیبر خرم‌آباد که سه سال است از وجود پیشکسوتان صاحب رزومه بومی بهره ای نمی برد و بعنوان بخش خصوصی و سرمایه گذار پا به عرصه فوتبال در این استان نموده چه میزان سرمایه گذاری در استان انجام داده است ؟! کدام بازیکنان بومی از دل این تیم پرورش یافته اند ؟ سرمایه گذاری که قرار بود بعنوان آکادمی در استان ایجاد نمایند آیا پس از سه سال همچنان روی کاغذ است یا عملیاتی شده !؟

بخش خصوصی بایستی به معنای واقعی در ورزش سرآمد بوده و چشم داشتی به داشته های استان نداشته باشد اگر قرار باشد به نام تیمداری دست روی همه اماکن ورزش استان گذاشت اولا اجحاف بزرگ در حق دیگر رشته های ورزشی است دوما خود را با این روش سربار ورزش استان جلوه می دهیم سوما نادیده گرفتن امکانات ورزش استان اوج بی انصافی می‌باشد .

بهرحال به برخی دوستان توصیه میشود در آستانه شروع لیگ یک بجای رفتن در فاز حاشیه و چالش ، تمرکز خود را جهت حضوری مقتدرانه در مسابقات گذاشته و دست از ادعاها و خواسته های غیرمنطقی بردارند و اگر بازهم برنامه ای برای مهاجرت از استان ندارند! به امکانات موجود استان که مسئولین استان نیز دریغ ننمودند قانع و قدردان باشند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1789941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =