توزیع ۱۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی کرمانشاه

مهر نوشت: مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه از توزیع ۱۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی کرمانشاه خبر داد.

ایرج صفایی اظهار کرد: حدود ۳۰۰ واحد فعال توزیع مواد سوختی متعلق به شبکه تعاون روستایی در اقصی نقاط استان کرمانشاه در حال خدمت رسانی است و جمعیت ۹۰۰ هزار نفری روستایی در سطح استان را پوشش می‌دهند.

وی به خدمات رسانی به کشاورزان و روستاییان به عنوان یکی از مهمترین وظایف سازمان تعاون روستایی اشاره کرد و افزود: با اتحاد و تعامل شرکت‌های تعاونی روستایی اقدامات خوبی برای حمایت از کشاورزان و روستاییان در استان کرمانشاه در حال انجام است.

مدیرکل تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: بیش از ۱۰ میلیون لیتر انواع مواد سوختی در مناطق روستایی استان تا پایان اردیبهشت ماه امسال توزیع شده است.

صفایی بیان کرد: این مواد سوختی شامل ۹ میلیون لیتر نفت گاز، بیش از ۴۵۰ هزار لیتر نفت سفید، ۲۵۰ هزار لیتر بنزین و ۵۰۰ هزار کیلوگرم گاز مایع است.

وی ادامه داد: سعی تعاونی‌های روستایی این است که خدمات‌رسانی مطلوبی را برای ترغیب روستاییان به ماندگاری در روستاها داشته و با خدمات رسانی به اعضا و روستاییان نقش بسزایی در مهاجرت معکوس را ایفا کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1774108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =