افتتاح مرکز نیکوکاری «امام موسی کاظم (ع)» در چهارمحال و بختیاری

مرکز نیکوکاری «امام موسی کاظم (ع)» با حضور رئیس کمیته امداد در استان چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مرکز نیکوکاری «امام موسی کاظم (ع)» چهارمحال و بختیاری به عنوان صد و هفتاد و دومین مرکز نیکوکاری استان، با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری امام موسی کاظم(ع) گفت: مراکز نیکوکاری از اوایل دهه ۹۰ در راستای مردمی‌شدن امدادرسانی به نیازمندان، راه‌اندازی شدند.

وی با اشاره به پشتوانه مردمی مراکز نیکوکاری افزود: پایگاه اصلی مراکز نیکوکاری، مساجد هستند و علاوه ‌بر خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد، به نیازمندان غیر مددجو نیز با کمک خیران و مردم خدمات ارائه می‌کنند.

رئیس کمیته امداد به توفیقات مراکز نیکوکاری در خدمت‌رسانی به مرحومان در سال‌های اخیر پرداخت و اظهار کرد: راه‌اندازی مرکز نیکوکاری امام موسی کاظم (ع) در چهارمحال و بختیاری جهت حمایت از زندانیان و خانواده آنها انجام شده است و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد و همچنین برطرف کردن مسائل دیگر از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.

بختیاری با تاکید بر اینکه هر جا مردم پای کار باشند اقدامات خوبی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: نزدیک به ٩ هزار مرکز نیکوکاری در کشور فعال هستند که با حضور مردم اقدامات ارزشمندی تاکنون برای نیازمندان انجام شده است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1773375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =