بیمه سلامت لرستان دستگاه برتر در رویداد ملی جمعیت شد

در آیین تجلیل از فعالان حوزه جوانی جمعیت و اختتامیه رویداد ملی جایزه ملی جمعیت استان از بیمه سلامت به عنوان برگزیده این رویداد تقدیر شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، پیش از ظهر امروز مراسم آیین تجلیل از فعالان حوزه جوانی جمعیت و اختتامیه رویداد جایزه ملی جمعیت استان با حضور دکتر منعمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان،حجت الاسلام والمسلمین قدرتی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان و دیگر مسئولان استانی برگزار و از دکتر محسن اسدبیگی مدیر کل بیمه سلامت لرستان به عنوان برگزیده رویداد جایزه ملی جمعیت استان در بخش مدیران تجلیل شد.

این مراسم به همت اداره کل ورزش و جوانان استان ،امور بانوان استانداری لرستان و موسسات مردم نهاد برگزار شد.

اسدبیگی در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه از زوجین نابارور حمایت خواهیم کرد، افزود: جهت حمایت از زوجین نابارور با دو مرکز جهاد دانشگاهی و بیمارستان شفا قرارداد منعقد شده و تا به حال نزدیک به ۳ میلیارد تومان بابت اسناد بستری و سرپایی به این زوجین پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با جذب اعتبارات بیشتر حمایت های خوبی از زوجین نابارور در سطح استان داشته باشیم و بتوانیم در راستای افزایش جوانی جمعیت قدم مثبتی برداریم.

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان یادآور شد: تاکنون تعداد ۷۰۵ نفر به عنوان نابارور در سامانه نشان دار و تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1768154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =