۹۰ ارومیه-پیکان تهران: نبرد انگیزه و پول‌دارها / مربی: آماده هستیم

در حالی که دو تیم ۹۰ ارومیه و پیکان تهران فردا در یک هشتم نهایی به دیدار هم می‌روند، مربی ۹۰ تیمش را برای برد بسیار با انگیزه می‌داند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، فردا ورزشگاه تختی ارومیه میزبان دیدار ۹۰ ارومیه و پیکان تهران از یک هشتم نهایی جام حذفی است.

این دیدار دومین بازی رسمی فوتبال به میزبانی شهر ارومیه از دهه ۷۰ تاکنون است است و پیکان بعد از تراکتور به این شهر سفر خواهد کرد هرچند ۹۰ در چند سال اخیر با استقلال و پرسپولیس نیز بازی کرده اما این دو دیدار در تهران برگزار شده است.

مربی تیم ۹۰ در خصوص آخرین وضعیت تیم قبل از مصاف با پیکان می‌گوید: بازیکنان آماده و با انگیزه بالا محیای این بازی هستند و هر چند پیکان تیمی با ساختار باشگاهی مناسب و شرایط مالی قابل توجه است، ولی ما تیمی دست و پا بسته نخواهیم بود و بازیکنان برای کسب یک افتخار به میدان خواهندآمد.

وی اضافه کرد: برای بازی فردا "هادی آقازاده" بدلیل محرومیت و "محمد رستمی" بدلیل مصدومیت حضور نخواهنداشت با این حال سایر بازیکنان آماده و سرحال برای ارائه یک بازی با کیفیت هستند تا در کنار هواداران پرشور ارومیه‌ای و برای یک جشن فوتبالی به میدان خواهیم رفت.

بهاری در نهایت ضمن تمجید از حضور و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی اظهارکرد: انتظار داریم سایر مسئولین بخصوص شورای شهر از فوتبال به عنوان یک صنعت ورزشی قدرتمند نیز حمایت کنند و این حمایت بصورت مادی نیز می‌تواند گام بلندی در بالا بردن شرایط فوتبال شهر ارومیه داشته باشد

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1733337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =