سیامک آقایی «آوای ایران» را در تبریز بر روی صحنه می‌برد

مدیر برنامه کنسرت اوای ایران گفت: استاد سیامک‌آقایی با برگزاری تور کنسرت های خود با عنوان " آوای ایران" در شهرهای ایران با یکی از خوانندگان بنام آن شهر تمرین برگزار کند.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، بابک بهجت افزود: این استاد مسلم موسیقی ایرانی قصد دارد علاوه بر شهرهای مرکز استان‌ها این تور کنسرت‌ها را در شهرستان‌های کوچک نیز برگزار کند تا استعدادهای ناشناخته موسیقی آواز موسیقی ایرانی معرفی شوند.
وی ادامه داد: تبریز پس از یزد دومین‌ شهر هدف تور کنسرت های استاد آقایی بوده و پس از چند کنسرت در استان‌های دیگر استاد بار دیگر برگزاری کنسرت در شهرهای دیگر آذربایجان همچون مراغه و اهر را مد نظر دارند.
وی یادآور شد: هدف از تور کنسرت‌های "آوای ایران"  شناسایی استعدادهای آواز موسیقی در مراکز استان‌ها و سایر شهرستان‌ها است.
بهجت یادآور شد: قطعا افرادی همچون استاد آبرومند در کنار بزرگان موسیقی ایرانی فعالیت داشته‌اند اما این اتفاق برای خوانندگانی که در شهرهای کوچک فعالیت می کنند نیفتاده و این اقدام می تواند علاوه بر استعدادیابی انگیزه‌ای مضاعف در فعالان خوانندگی ایجاد کند.
وس همچنین گفت: پس از نوروز ۹۸ استاد آقایی باردیگر در شهرهای کوچک استان حضور خواهند داشت.
وی با اشاره به مدت زمان تمرین های کنسرت تبریز گفت: جناب آبرومند با همراهی‌ استاد آقایی و گروه نوازندگی به دلیل دوری مسیر تنها به مدت دو ماه و در چند جلسه محدود تمرین کرده‌اند.
قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهند شد متعلق به استاد آقایی هستند و فقط یک تصنیف قدیمی و یک قطعه بومی از آثار بنام آن شهر غیر از اثار استاد اجرا خواهد شد.
گفتنی است کنسرت تبریز "آوای ایران" جمعه ۲۶ بهمن‌ ماه ساعت ۲۰:۳۰ در آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز  برگزار خواهد شد.
سایت فروش بلیط: www.tiwall.com

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1231743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =