معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شایعاتی مبنی بر انتزاع بخشی از خاک چهارمحال و بختیاری و الحاق به استان همجوار طی روزهای اخیر در فضای مجازی بازنشر شده بود که صحت ندارد.

به  گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، جعفر مردانی گرمدره روز سه شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری افزود: گفت: تغییری در مرز جغرافیای این استان صورت نگرفته است، ضمن آنکه بدون مصوبه هیات وزیران هیچ گونه تغییراتی نمی تواند در نقشه اعمال شود.

به گفته وی : براساس پیگیری های صورت گرفته، نقشه موجود در سایت وزارت کشور مربوط به قبل از الحاق انتزاع سال 1372 بوده و به طور سهوی بار گذاری شده است.

وی تصریح کرد: این موضوع به صورت فوری در نامه ای به وزارت کشور ارسال شده تا نقشه براساس آخرین مصوبات هیات وزیران اصلاح و به روز رسانی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری به مردم این استان اطمینان داد بدون مصوبه هیات وزیران هیچگونه تغییراتی نمی تواند در نقشه استان اعمال شود.
وی از رسانه های استان خواست، از نشر مطالبی که وجاهت قانونی ندارد، خودداری کنند تا ناخودآگاه باعث نگرانی و تشویش اذهان عمومی نشود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 683078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =