۰ نفر
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۴

سرانجام یکی دیگر از رویاهای شهر ساری محقق شد و پروژه بزرگ بازگشایی و تعریض خیابان امامزاده عباس(ع) ساری طی مراسم با شکوهی افتتاح شد

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران- در اين مراسم كه در آستانه بارگاه ملكوتي امامزاده عباس(ع) وبا حضور حضرت آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در استان، دكتر يوسف نژاد نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي ،پدر و مادر شهيدان عبوري ،شهردار، اعضاي شوراي شهر، معاونان و مديران شهرداري و جمع كثير و بي نظيري از مردم برگزار شد.

مهدی عبوری، شهردار ساری در این مراسم با تقدیر از پیگیری مرحوم اسماعیلی از اهالی منطقه، اظهار کرد: امروز با لطف خدا و ارواح پاک شهدا، امامزاده عباس ساری پس از 50 سال بازگشایی شده و آرزوی دیرینه مردم این خطه محروم شهر ساری محقق شده است.
وی با بیان اینکه مردم سال ها خواستار اقدام ضربتی برای اجرای این پروژه بودند، گفت : امامزاده عباس از نقاط تاریخی و کهن ساری بوده که هنوز بسیاری از کوچه پس کوچه‌های آن به دلیل قدیمی بودن نیاز به نوسازی دارد که بزودی آبگرفتگی و کنده‌کاری منطقه رفع و بوستان بزرگی در این منطقه احداث می‌شود.
شهردار ساری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در مراسمات افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری ساری به مفهوم تجلیل آنان از خادمان شهری است، افزود: متاسفانه افرادی در شهر ساری به اندازه سن مهدی عبوری در شهرداری ساری حضور داشته ولی نتوانستند این پروژه را به سرانجام برسانند.
عبوري سپس با تاكيد بر اينكه من هرگز از محبت و اعتماد شما مردم سوء استفاده نمي كنم خاطر نشان كرد: قبلا اعلام كردم و اكنون تكرار ميكنم در انتخابات شورا نه ليست ميدهم و نه از كسي حمايت ميكنم اما انتظار دارم درست و آگاهانه راي دهيد به كساني راي ندهيد كه علني مي گويند براي انتقام يا گرفتن شهرداري مي خواهيم به شورا برويم آخر شما كه ۳۵ سال شهرداري را گرفته بوديد جز وعده چه به مردم داديد؟

وي ضمن بيان اينكه طي پنجاه ماه گذشته جز خدمت به شهر و همشهريانم چه كردم؟ گفت: باز هم اگر بمانم همان راه را دنبال ميكنم راهي كه اميد مي آفريند و نه عقب ماندگي و محاق شهر البته هنوز كارهاي بزرگ ديگري مانده است كه اميدوارم در آينده و با حمايت شما مردم و اعضاي شورايي كه انتخاب مي كنيد بتوانم به پايان برسانم.

 

آيت الله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران در سخناني با تمجيد از اقدامات شهرداري و شوراي شهر طي چهار سال گذشته گفت:شهردار جوان دكتر مهدي عبوري شهردار مركز مازندران خدمت رساني را به اوج رساند و با حمايت شوراي شهر در ايجاد تحول در ساري سنگ تمام گذاشت.

وي با تاكيد بر اين مطلب كه تيم عملگرايي شهرداري و شوراي شهر بايد الگوي همه شهرهاي استان و حتي كشور باشد افزود: با همدلي و وحدت شهردار توانا و شوراي شهر ساري چنان توسعه يافته است كه آقاي شفقت استاندار اسبق مي گفت وقتي در ساري مي گشتم احساس كردم ساري ديگر ساري گذشته نيست و بشدت متحول گرديده است.
امام جمعه ساري در بخش ديگري از سخنان خود برگزاري انتخابات شوراي شهر را مورد توجه قرار داد و با تاكيد بر لزوم شركت گسترده مردم در انتخابات شورا و رييس جمهوري خاطر نشان كرد:مردم ساري به كساني راي دهند كه حامي شهردار جوان باشد تا ايشان بتواند با آرامش خدمات خود را ادامه دهد البته همه دلسوزند اما فراموش نكنيم اگر ساري آباد شد و از محرومت فاصله گرفت بخاطر وحدت و همبستگي شورا و شهردا بود پس به كساني راي دهيد كه وحدت را حفظ كنند و به دكتر عبوري شهردار محبوب ،مومن، ولايي و پرتلاش كمك كنند تا ايشان پروژه هاي ديگرش را هم به سرانجام برساند.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =