بسته رونق تولید در مسیر تقویت تولید و اشتغال در استان صرف شده است

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی و مدیر عامل بانک کشاورزی کشور برگزار شد، با اشاره به نامگذاری سال های 95 و 96 به عنوان اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری، گفت: سیاست های اقتصاد مقاومتی در مازندران طی سال 95 با جدیت و همکاری همه قوا و نهادها پیگیری شد و تحقق این سیاست ها در سال 96 نیز با عزم راسخ و برنامه جهت دار در راستای تقویت تولید و اشتغال و شکوفایی فضای کسب و کار تداوم دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، با اشاره به این که اقتصاد مازندران، استعداد بالایی برای شکوفایی دارد، افزود: گر چه مازندران از صنایع بزرگ محروم است، لیکن با توجه به این که از استان های ممتاز در حوزه کشاورزی و گردشگری است و توانمندی های خوبی برای توسعه تولید دارد، نیازمند توجه بیشتری است.
استاندار با بیان این که استان مازندران در تامین امنیت غذایی کشور سهم بسزایی دارد، خاطر نشان ساخت: سهم مازندران از اعتبارات، تسهیلات، فاینانس و برخورداری های ملی کافی نیست.
ربيع فلاح جلودار، با بيان اين كه مازندران با پرداخت بيشترين فقره تسهيلات بسته رونق توليد، رتبه نخست كشور را داراست، گفت: با همكاري دستگاه هاي نظارتي، بحمدالله تسهيلات پرداخت شده بسته رونق توليد به واحدهاي توليدي در مازندران در مسير رونق توليد و اشتغال صرف شده است.
مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به 42 میلیون نفر شب اقامت مسافر در استان طی سال 95 و ظرفیت های بالقوه و بالفعل صنعت گردشگری در مازندران، تاکید نمود:ارایه تسهیلات کم بهره گردشگری، اتمام پروژه های راه های مواصلاتی و تمهید زیرساخت های استان در این راستا باید مورد توجه قرار گیرد.
ربیع فلاح، مازندران را استانی تاثیر گذار بر سیاست ها و برنامه های دولت و افزایش رضایتمندی مردم بدلیل حضور بالای گردشگران و مسافران توصیف نمود و بر حمایت از بخش خصوصی و دولتی برای اجرای پروژه های موثر در توسعه استان بویژه در بخش کشاورزی و گردشگری تاکید کرد.
وي ابراز اميدواري نمود با توجه ويژه دولت و ارايه تسهيلات مناسب، شاهد رونق اقتصادي و كاهش بيكاري در سال اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال در مازندران باشيم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =