مدیرکل زندانهای استان اصفهان گفت: گردش چرخ صنعت موجب اشتغالزایی، قوام خانواده و در نتیجه کاهش جرم و جنایت در کشور میشود، در عین حال با کاهش بیکاری و فقر از ورود افراد به زندانها جلوگیری میشود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اسدالله گرجی زاده هدف از  بازدید خود و هیئت همراه از شرکت فولادمبارکه را قدردانی از همکاری این شرکت در سالهای متمادی با مجموعه ستاد دیه کشور خواند و با تأکید بر اینکه این شرکت نعمت بزرگی برای کشور است، افزود: همکاری این شرکت با ستاد دیه در امر گلریزان و جمع آوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد گامی اساسی و پایدار است.

مدیرکل زندان های استان اصفهان با تأکید بر اینکه از نگاه مسئولیت های اجتماعی، فولاد مبارکه همواره پیشگام در این حوزه بوده و کمک‌های قابل توجهی داشته است، گفت: گردش چرخ صنعت موجب اشتغالزایی، قوام خانواده و در نتیجه کاهش جرم و جنایت در کشور میشود، در عین حال با کاهش بیکاری و فقر از ورود افراد به زندانها جلوگیری میشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آسیب های اجتماعی ناشی از زندانی شدن افراد و بی سرپرستی خانواده ها اشاره و تصریح کرد: با زندانی شدن یک عضو از خانواده، دیگر اعضاء نیز دچار تزلزل و بحران های بزرگ میشوند و زمینه فروپاشی و ایجاد بستر آسیب بیشتر فراهم می شود.

بهرام سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز با اشاره به اهمیت خدمت به جامعه گفت: خدمت به اقشار آسیب دیده و به ویژه خانواده های گرفتار یکی از کارهای ماندگار و خیری است که همه باید در آن شریک و سهیم شوند.

وی افزود: فراهم کردن شرایطی پایدار و کارآمد برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و گرفتار نشدن افراد در زندانها مقوله ای است که باید به طور جدی دنبال شود در عین حال باید با فرهنگ سازی و برنامه ریزی مناسب برای جذب کمک های خیرخواهانه با همکاری خیرین و سخاوتمندان جامعه، زمینه آزادی افراد و خانواده های گرفتار فراهم گردد.

گفتنی است در پایان این دیدار مدیرکل زندانهای استان و هیئت همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه با آخرین دستاوردهای این شرکت آشنا شدند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =