واگذاری ۴۹۴ فقره انشعاب آب به متقاضیان در خرمدره

طی 11 ماه نخست سالجاری 494 فقره انشعاب آب به مشترکین خرمدره ای واگذار شده است .

سید جواد موسوی مدیر امور آبفای خرمدره با اعلام این خبر به خبرآنلاین گفت : در این بازه زمانی 429 فقره انشعاب مسکونی و 65 فقره نیز غیر مسکونی به متقاضیان این شهر واگذار شده است .
وی به تعویض کنتورهای خراب شهر نیز اشاره کرد و افزود : در شهر خرمدره 786 فقره کنتور خراب وجود دارد که 849 فقره کنتور خراب تعویض شده است .
مدیر امور آبفای خرمدره از شناسایی 30 فقره انشعاب غیر مجاز خبر داد و گفت : با اقدامات صورت گرفته امور آبفای خرمدره کل انشعابات غیر مجاز شناسایی شده به مجاز تبدیل شدند .
موسوی در ادامه تصریح کرد : طی 11 ماهه نخست سالجاری بیش از 1 کیلومتر توسعه شبکه توزیع ، بیش از 3 کیلومتر اصلاح شبکه توزیع و 340 متر توسعه خط انتقال عملیاتی شده است .
وی از رفع حوادث و اتفاقات این شهر به میزان 969 فقره نیز خبر داد و گفت : 204 فقره از رفع حوادث این امور مربوط به شبکه توزیع ، 764 فقره انشعابات آب و 1 فقره نیز مربوط به خط انتقال می باشد .
مدیر امور آبفای خرمدره در ادامه تصریح کرد: جهت کاهش میزان مصرف و مدیریت آن در این شهر کارگاه آموزشی مصارف بالای 20 متر مکعب برای مشترکین برگزار شد که در حال حاضر میزان هدر رفت آب ابن امور به 20 درصد رسیده است .
شایان ذکر است در شهر خرمدره 21 هزار و 504 فقره انشعاب آب وجود دارد .

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 641244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =