۴۴۰ نوعروس پلدختری با ۹ میلیارد ریال به خانه بخت رفتند

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدخترگفت: در سال جاری به طور کلی به 440 نفر از افراد محروم کمیته امداد امام خمینی (ره) پلدختر مبلع 9 میلیارد و 390 میلیون ریال جهیزیه پرداخت شد

اسما اسماعیل پور، خبرآنلاین لرستان: نبی اله ناظری در مراسم اهدای جهیزیه با بیان این که کمک های نقدی برای هر نفر 20 میلیون ریال بوده است افزود: از این تعداد 276 نوعروس با اعتبار 5 میلیارد و 220 میلیون ریال جهیزیه را به صورت نقد و کمک بلا عوض دریافت کردند.
وی گفت: به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، 128 نوعروس مددجو زیر پوشش این نهاد جهیزیه دریافت کردند .
وی افزود: برای این تعداد جهیزیه مبلغ سه میلیارد و 780 میلیون ریال هزینه شده به گونه ای که هر جهیزیه 30 میلیون ریال می باشد.
وی گفت: اقلام جهیزیه اهدایی 15 قلم کالا شامل یخچال ، تلویزیون ، فرش ، پتو و غیره می باشد که بیشتر آنها را سپاه پاسدران با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه و تامین کرده است .
رئیس کمیته امداد پلدختر هدف از اهدای جهیزیه را کمک به تامین معیشت زوج های جوان مددجو و تهیه کردن وسایل اولیه زندگی و تشویق ازدواج آسان در آغاز زندگی مشترک آنها عنوان کرد.
امام جمعه پلدختر گفت:کمیته امداد یادگاری ارزشمند از حضرت امام راحل و ادامه دهنده سیره انبیا و اهل بیت (ع) است که در جهت کمک به قشر محروم و مستضعف جامعه فعالیت می کند .
حجت الاسلام محمد سوری افزود: انقلاب اسلامی متعلق به محرومان و فقرا است و باید قشرهای آسیب دیده و نیازمند جامعه مورد حمایت قرار گیرند که وظیفه کمیته امداد فعالیت و خدمت در این راستا است .
وی بر لزوم رسیدگی بیشتر به محرومان و نیازمندان جامعه تاکید کرد و گفت: کمیته امداد تا کنون در جهت خدمت رسانی به اقشار محروم اقدامات ارزشمندی انجام داده و احساس مسوولیت در قبال نیازمندان نشانه انسانیت و حس انسان دوستی و تقوی است .
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت های کمیته امداد در راستای توانمند سازی و محرومیت زدایی خانواده های نیازمند و بی سرپرست جامعه است و خدمت در این نهاد موهبتی الهی و ارزشمند می باشد .
سیدحمیدرضا کاظمی افزود: تلاش در راستای توانمند سازی خانواده های نیازمند زیر پوشش کمیته امداد نقش بسیار مهمی در استقلال و خارج کردن آنها از چرغه حمایتی این نهاد دارد .
وی گفت: بنابر این با ایجاد اشتغال و ارایه آموزش های مهارتی استقلال اقتصادی این قشر محقق می شود که همکاری و همراهی خیرین و مشارکت های مردمی و همگانی می تواند مشکلات آنها را کاهش دهد و در رفع محرومیت ها تاثیر گذار است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 634161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =