رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت:در مجموع از 157 هزار تن مجوز صادره در بخش سردخانه‌ها که شامل زیر صفر، بالای صفر و دومنظوره است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ عدیل سروی در آئین افتتاح سردخانه تخصصی سیب زمینی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اظهار داشت: در ایام‌الله دهه مبارکه فجر 39 پروژه تولیدی و عمرانی کشاورزی شامل صنایع تبدیلی و تکمیلی، بسته بندی و استانداردسازی، امور دام و پرورش ماهیان، آب و خاک و آبیاری تحت فشار به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: اکنون که شاهد آغاز بهره‌برداری از سردخانه سه هزار تنی تخصصی سیب زمینی هستیم خوشحالی مسئولان با حمایت واقعی دولت یازدهم در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل هم از لحاظ توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی است و از آن مهمتر با توسعه چنین مراکز فنی و تخصصی در واقع تحقق برنامه‌های جهاد کشاورزی در حمایت از تولیدکنندگان و بهره‌برداران است که در دولت کنونی در کنار برنامه‌های توانمند با افقهای روشن جزو شاخص‌ترین آیتمهای حمایتی وزارت جهاد کشاورزی است.

سروی با قدردانی از حمایت‌های بی وقفه استاندار اردبیل و معاونان و همکاری مسئولان مربوطه بیان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان در تامین به موقع نهاده‌های کشاورزی خوشبختانه در دولت کنونی هیچ دغدغه‌ای در عرصه کشاورزی و تولید به وجود نیامد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد و توسعه صنایع تبدیلی وتکمیلی که همواره در تکمیل پروسه تولید تا مصرف نقش اساسی دارد با ارتقاء ارزش افزوده محصولات کشاورزی ریسکهای اقتصادی را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه مجوز احداث سردخانه برای 157 هزار تن انواع محصولات کشاورزی صادر شده است، گفت: در مجموع از 157 هزار تن مجوز صادره در بخش سردخانه‌ها که شامل زیر صفر، بالای صفر و دومنظوره است، در کنار سایر محصولات کشاورزی به ویژه سیب زمینی در سالهای آتی شاهد کار و تلاش سوددهی در این بخش خواهیم بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =