آقاتهرانی: دشمن با فضای مجازی کمر به انحراف جوانان بسته است

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: اثرات مخرب سایت‌ها و فضای مجازی بسیار است و دشمن این راه‌ها را در ترویج فساد هموار کرده تا جامعه به ویژه جوانان را منحرف کند

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی، که در همایش حوزه انقلابی و بزرگداشت آیت‌الله نجفی همدانی، سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: با استفاده از همین راه اسپانیا را نیز بر زمین زدند و جوانان آن را به انحرافات اخلاقی و جنسی مبتلا کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن گام به گام انسان ناآگاه را به گمراهی می‌کشاند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در قسمت دیگری از سخنانش با بیان اینکه طلبه بی‌حال به کار نمی‌آید و باید انقلابی بود، افزود: در برهه‌های مختلف نظام و حتی در مواجهه با فتنه‌ها مسئولان امتحان خود را پس دادند هرچند برخی سکوت کردند یا نامه بی سلام و خداحافظی نوشتند که البته اشتباه کردند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با تأکید بر اینکه حیا از بسیاری گناهان جلوگیری می‌کند، گفت: بی‌حیایی برای برخی عادی شده است.

وی با اعلام اینکه بی حیایی در زمینه‌های اخلاقی و اقتصادی تا جایی پیش رفته که اختلاس‌های چندین هزار میلیاردی عادی می‌شود، گفت: طلبه‌ها باید تقوا پیشه کنند.

حجت الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه کفار حتی از مرده علما می‌ترسیدند، عنوان کرد: امام(ره) عالمی بود که مواضع انقلاب را جدی دنبال می‌کرد.

وی خطاب به حاضران عنوان کرد: گرفتاری‌ها نباید شما را از اتصال به نقطه الهی دور کند به طوریکه پیامبر اسلام(ص) با تمام گرفتاری‌هایشان نماز شب برایشان واجب بود.

دبیرکل جبهه پایداری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت باید مقاوم بود و روی اصول پیش رفت و نباید به هیچ وجه کوتاه آمد، گفت: انقلابی بودن یعنی افراد تحت تأثیر ملامت ملامت‌گران قرار نمی‌گیرند و با انرژی مضاعف در راه اهداف انقلاب حرکت کرده و جلو می‌روند.

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 631433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =