آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با عزت از دنیا رفت و مردم به نیکی ایشان را بدرقه کردند

امام جمعه پاوه گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی باعزت و سعادت از دنیا رفت و مردم باشکوه هرچه تمام تر ایشان را به آرامگاه ابدی بدرقه کردند.

میلاد یوسفی: ماموستا ملا قادر قادری صبح امروز در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد جامع پاوه، گفت: احترام و فضل بزرگان را هیچ گاه نباید فراموش کرد و حضور پرشور مردم شهرستان پاوه در این مراسم نشان از قدرشناسی و وفای به عهد آنان است که هموراه در صحنه های مختلف آن را به عینه اثبات نموده اند.

وی با بیان اینکه مرگ سرنوشت همه ماست، آیت الله هاشمی را شایسته تقدیر و تجلیل دانست و افزود: آقای هاشمی انسانی زحمتکش، سیاستمدار و صابر بود، ایشان یار و همراه امام و رهبری بوده و در انقلاب رنجهای زیادی کشیدند و اکنون مورد احترام هزاران نفر از جمله من هستند.

ماموستا قادری ضمن گرامی داشت یاد و خاطر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی هیچ وقت جواب رد به درخواستهای ما در این شهرستان نداد. قسمتی از مدرسه امام محمد غزالی، قسمتی از مسجد جامع، قسمتی از مسجد قبای پاوه و همچنین گازرسانی به موقع به این شهرستان بعد از ۶ ماه از سفر خود به پاوه از یادگارهای ایشان در این شهرستان است.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه مرگ بزرگان باید خروجی داشته باشد، به گفته ای از دکتر روحانی ریاست جمهور اشاره کرد و افزود: مرگ آیت الله هاشمی دیوارها را برداشت و ان شاءالله ما مسوولین در آینده پلی بسازیم و بر روی آن با وحدت و تفاهم در راستای حفظ استقلال و خدمت به مردم حرکت کنیم.

وی به چهل سال خدمت و مسوولیت های خطیر آیت الله رفسنجانی در نظام اشاره کرد و گفت: هرکس در دنیا سرش بالا باشد قطعا حسودانی خواهد داشت و اگر عده ای با ایشان اختلاف هایی داشتند بخاطر صاحب فکر و اندیشه بودن ایشان بود.

ماموستا ملا قادر قادری با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی باعزت و سعادت از دنیا رفت و مردم باشکوه هرچه تمام تر ایشان را به آرامگاه ابدی بدرقه کردند، خاطر نشان ساخت: بدرقه پرشور مردم در مراسم تدفین و تشییع، پیام حکیمانه رهبر انقلاب و اقامه نماز برپیکر آیت الله هاشمی نهایت وفای ایشان و مردم را نشان داد، و این اقدامات پسندیده درواقع دنیا را متحیر کرد.

وی در خاتمه اظهار کرد: انسان تا زمانی که در قید حیات است مورد توجه قرار نمی گیرند و زمانی که از دنیا رفت، آه و حسرت می کشند، پس چه بهتر آن است که قدر یکدیگر را زمانی که در قید حیات هستیم بدانیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 622542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =