رئیس پلیس راهور همدان: 1166 فقره تصادف در چهار ماه گذشته همدان

سرهنگ علی فکری: در چهار ماهه نخست امسال 12 نفر بر اثر تصادفات درون‎شهری در همدان فوت شده‌اند که از این تعداد هفت نفر عابر پیاده و پنج نفر از آنها موتورسوار بودند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ سرهنگ علی فکری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان که در شورای ترافیک شهرستان همدان سخن می گفت با اشاره به آمار تصادفات در چهار ماهه نخست سالجاری در استان خاطرنشان کرد: از مجموع یک‌هزار و 166 فقره تصادف در استان در بحث تصادفات فوتی 21 نفر در معابر درون شهری کشته و 129 نفر مجروح شدند.

وی افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته معادل 25 درصد کاهش تصادفات فوتی در استان گزارش شده است.

رئیس پلیس راهور استان همدان با بیان اینکه در بخش تصادفات جرحی نیز در سال گذشته 38 نفر مجروح داشتیم، افزود: در سالجاری آمار این تصادفات در استان همدان سه درصد افزایش یافته است.


فکری با بیان اینکه از 12 نفر فوتی پنج نفر در سنین بین 24 تا 42 سال بودند، تاکید کرد: نزدیک به 70 درصد از تصادفات به دلیل عدم توجه به جلو و عدم رعایت حق تقدم رخ می‌دهد.

این مسؤول بلوار آیت‌الله کاشانی، ملت، شهید مطهری و شهید احمدی‌روشن را از نقاط پرحادثه همدان دانست و تصریح کرد: در تصادفات فوتی در چهار ماهه امسال یک راننده، هفت راکب موتورسیکلت و 13 عابرپیاده بودند.

رئیس پلیس راهور همدان یادآور شد: در تصادفات منجر به جرح نیز 121 نفر سرنشین، 412 نفر راکب موتورسیکلت و 115 نفر ترک‌نشین و 407 نفر عابر پیاده مجروح شده‌اند.


وی افزود: 409 فقره توقیف خودرو با جریمه بالای یک میلیون تومان و 25 فقره گواهی‌نامه نمره منفی و 199 فقره تخلف همزمان اخذ شده است.

رئیس پلیس راهور همدان با بیان اینکه مرحله دوم طرح تابستانی پلیس راهور استان از چند روز آینده با ورود مسافران آغاز می‌شود، تصریح کرد: با انجام هر طرح ترافیکی در معابر درون‌شهری میزان نظم و انضباط ترافیکی افزایش و تصادفات کاهش می‌یابد.

وی تاکید کرد: بلوار ارم همدان یکی از نقاط پرخطر در تصادفات درون شهری است که امیدواریم با همکاری شهرداری بتوانیم دوربین کنترل سرعت و سرعتکاه را در این بلوار نصب کنیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =