مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان ضمن تشریح جزییاتی از فراخوان تاسیس سه کارگزاری جدید تامین اجتماعی در شهرستان های قشم، کیش و بندر لنگه، از متقاضیان خواست تا در تاریخ های 10 تا 14 مردادماه جاری به این اداره کل مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از هرمزگان، سیدفاضل حیدری بلوکی در این رابطه اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به منظور برون سپاری خدمات سازمانی و توسعه کیفیت نحوه خدمت رسانی به شرکای اجتماعی شامل بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران، 3 کارگزاری جدید در استان را به متقاضیان واجد شرایط، پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی، واگذار نماید.

وی ضمن دعوت به همکاری از تمامی علاقمندان حائز شرایط، افزود: متقاضیان می توانند پس از تعیین محل جغرافیایی ایجاد کارگزاری در محدوده شعب قشم، کیش و بندرلنگه، مدارک و فرم درخواست تکمیل شده را به اداره کل تامین اجتماعی استان تحویل دهند.

ثبت نام متقاضیان

حیدری بلوکی ضمن اشاره به نحوه ثبت نام متقاضيان در این رابطه، افزود: شخص واجد شرايط باید در تاريخ های 10 تا 14 مردادماه سال 95 به صورت حضوری به آدرس بندرعباس، بلوار امام خمینی(ره)،  نرسیده به میدان فرودگاه، اداره کل تامین اجتماعی استان هرمزگان مراجعه نموده و فرم ثبت نام تکمیل شده خود را به همراه سایر مدارک به دبیرخانه تحویل داده و رسید دریافت کنند.

برگزاری آزمون کتبی؛ پنجشنبه 28 مردادماه

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور برگزاری آزمون کتبی در روز پنجشنبه 28 مرداد 95 راس ساعت 8 صبح خبر داد و گفت: توزیع کارت ورود به جلسه در ایام 26 و 27 ماه جاری راس ساعت 30/7 صبح لغایت 30/18 در محل اداره کل تامین اجتماعی استان صورت می پذیرد و محل دقیق برگزاري و نحوه حضور داوطلبین در آزمون در زمان توزیع کارت به آگاهي داوطلبان خواهد رسيد.

برگزاری آزمون مصاحبه تخصصی به تعیین دو برابر ظرفیت

حیدری همچنین اضافه کرد: برگزاری آزمون مصاحبه تخصصی به میزان دو برابر ظرفیت مورد نیاز بر اساس اولویت به تفکیک محل جغرافیایی مورد تقاضا صورت خواهد پذیرفت و نتایج پذیرفته شدگان  متعاقباً به نحو مقتضی اعلام خواهد شد.

وی از متقاضيان خواست تا براي كسب اطلاعات بيشتر و دریافت فرم ثبت نام و شرایط و مدارک لازم و همچنین افزايش آگاهي در رابطه با شرح وظائف ،‌ تكاليف،‌ خدمات قابل واگذاري و غیره به پایگاه اطلاع رسانی اداره كل تامین اجتماعی استان هرمزگان به آدرس اینترنتی  www.hormozgan.tamin.ir مراجعه نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =