وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نهاوند گفت:چرا عربستان در منطقه و با جنایت در یمن به زن، مرد، پیر و جوان و حتی کودکان هم رحم نکرده و قتل عام می کند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از نهاوند ؛ سردار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بعدازظهر امروز در یادواره 10 شهید مدافع حرم استان همدان در نهاوند گفت: نهاوند شهر عمل، جهاد، شهادت، صبر و ایثار و مقاومت است و مردم نهاوند نخستین کسانی بودند که بر ضد رژیم ستمشاهی مبارزه کردند.

وی با اعلام اینکه شهرستان نهاوند در دوران قبل از انقلاب با تقدیم شهدای گروه انقلابی ابوذر و بعد از انقلاب نیز با تقدیم 850 شهید نقش اساسی در ایجاد و استمرار جمهوری اسلامی داشته است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ‌با اشاره به نقش رزمندگان و فرماندهان همدان و نهاوند در عملیات مرصاد و سرکوب منافقان، این مهم را افتخار بزرگی برای این دیار دانست و گفت: سردار همدانی نگین شهدای مدافع حرم در دفاع از حریم ولایت و آل‌الله بود.

وی تاکید کردد: سردار همدانی در مقابل وحشی‌گری‌ تکفیری‌ها ایثار و رشادت‌های بزرگی را خلق کرد.

وی در ادامه یادآور شد: حملات رژیم بعثی به شهرستان نهاوند و حضور جوانان شما در جبهه‌ها نشان از این داشت که شما تمام شرایط خطر و انقلاب را پذیرفته‌اید.

سردار دهقان عنوان کرد: اگر ملت ما حیات همراه با رفاه و آسایش می‌خواهند باید همیشه دفاع از خود را جزء برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با اشاره به وضعیت منطقه خاطرنشان کرد: ما می‌گوییم جمهوری اسلامی نیاز به بزرگی شما ندارد فقط جا در منطقه برای شما کم است که در یمن، عراق و سوریه با مسلمانان می‌جنگید، چرا عربستان در منطقه با جنایت در یمن به پیر، جوان، زن و کودک هم رحم نمی‌کند.

دهقان افزود: ما می‌گوییم مردم عراق قیم و سرپرست نمی‌خواهند و خودشان از طرف ملتشان می‌توانند از حقوقشان دفاع کنند و نیازی به حمایت شما ندارند.

خبر تکمیلی این مراسم در ادامه خواهد آمد

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =