ایسنا نوشت: نایب رئیس شورای شهر تهران، برنامه مدیریت شهری برای بهبود وضعیت پیاده‌راه 17 شهریور را تشریح کرد.

در خصوص پروژه تحقیقاتی میزان رضایتمندی اهالی از پیاده‌راه 17 شهریور گفت: برنامه‌های پیشنهادی اصلاح پیاده‌راه 17 شهریور اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه دو مشکل اساسی در این زمینه وجود دارد که یکی نارضایتی شهروندانی که در نزدیکی پیاده‌راه 17 شهریور زندگی می‌کردند که از حضور تعدادی معتاد و مشکلات اخلاقی موجود در رنج بودند و معضل دیگر نیز وضعیت اقتصادی و عدم رونق کسب و کار بوده است که شورای شهر رسیدگی در این موضوع را برعهده کمیسیون نظارت و حقوقی قرار داد.

پیرهادی با بیان اینکه پس از بررسی‌های به عمل آمده و انتشار و پخش پرسشنامه‌های علمی میان کسبه و اهالی، مشخص شد که گلایه‌های مردم و کسبه در خصوص بروز آسیب‌های اجتماعی و همچنین عدم رونق اقتصادی به حق و به جا بوده است، گفت: در خصوص بهبود وضع پروژه پیاده راه 17 شهریور در ابتدا یک نظرسنجی جامع و کامل توسط یک گروه کارشناسی و علمی انجام گرفت که این گروه نظرات مردم و کسبه را در خصوص پیاده راه جمع آوری و در گام‌های بعدی طی جلسات متعدد به جمع بندی نهایی رسیدند که با حضور نمایندگان شهرداری تهران این اطلاعات منتشر و واکاوی شد.

وی با اشاره به جلساتی که با مسئولان شهرداری برگزار شد، گفت: قرار شد برای حل آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و ... با همکاری پلیس یک مرکز انتظامی در این محدوده دایر شود. همچنین از آنجایی که پلیس راهور موافق بازگشایی مجدد و امکان تردد کامل وسایل نقلیه نیست و اعلام می‌دارد که گره ترافیکی شدیدی در پی ایجاد تغییرات این محور به وجود می‌آید، لذا باید تمهیدات دیگری همچون توسعه حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار گیرد.

وی در خصوص رونق اقتصادی کسبه نیز گفت: مقرر شد تبلیغات گسترده‌ای برای رونق بیشتر صنوف در پیاده راه 17 شهریور ایجاد شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 558689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • كسبه ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    4 0
    سلام به خدا اينا به فكر مردم نيستن ما كسبه ميخواهيم كه اين خيابان به حالت اوليه برگردد با تومار كه ما داريم 10000امضا هر كجاي دنيا اين قدر از مسولان درخواست شده بود كار انجام ميشد من از شما خواهش مندم كه از پليس مصاحبه بگييريد اوناهم موافق باز گشايي اين خيابان هستن چون ترافيك زيرگذر كمتر ميشه وخيابان اطراف ترافيك كمتر ميشه با تشكر
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
    1 3
    سلا م. نظر من راجع به این خبر نیست اما گفتم اینجا بنویسم شاید شاید کسی ببینه و رسیدگی بشه. من از کانال تلگرام می خوام صحبت کنم. متاسفانه فساد روز به روز در برخی از کانالها بیشتر میشه. تا جایی که به بعضی از خطوط قرمز خانواده ها وارد شده و حرمت خانواده ها رو هدف قرار داده. کانلههای مثل ممیز گرافی و هزار و یک شب و .... این کانالها حتی به روابط مادر و پسر رحم نمی کنند. متاسفانه وقتی ای مطال رو پخش می کنند جوانان ما الگو برداری می کنند دیگه مادر ه فرزند هم..... وای بر ما....وای بر ما. که اینها رو می بینیم و سکوت می کنیم. وای...وای...