الحق و الانصاف بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بحق آمریکا را شیطان بزرگ نامیده است ،چرا که جنایات آمریکا، شیطان بزرگ و فرزند ناخلفش بر هیچ کس در جهان پوشیده نیست.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ در آستانه روز قدس ، روابط عمومی بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد.

کدام آزاد مرد و زنی در دنیا نیست که از جنایات آمریکا و فرزند نامشروعش اسراییل غاصب به ستوه نیامده باشد.

روز قدس روز قیام علیه شیطان بزرگ و اقدامات شیطان در ایجاد و حمایت از فرزند حرامی اش اسراییل است .

روز قدس روز دفاع از هفتاد سال مظلومیت مردم بی دفاع و مسلمان فلسطین در زیر چکمه های شیطانی در اثر خواب عمیق و غفلت عجیب کشورهای عرب مرتجع و سر سپرده به ظاهر مسلمان منطقه است .

روز قدس روز فریاد تمام انسان های آزاده بر سر استکبار جهانی و اسراییل غاصب با حمایت های حامی اش آمریکای جهانخوار است...

آری اگر من و تو قیام نکنیم نه تنها شاهد نابودی اسراییل این لکه ننگ تاریخ و صفحه جغرافیایی نخواهیم بود بلکه...شاهد تولد شوم اسراییل های منحوس و غاصب دیگری در منطقه با عنوان داعش با نام اسلام خواهیم بود که روی اسراییل منحوس و حرامی را در سوریه و عراق سفید کرده و به نام اسلام ، اسلام ناب و شیعه امیرالمومنین علی (ع)را سرکوب و جهانیان را از اسلام ناب محمدی می هراساند...

مسلمانی ما در حمایت از مظلوم تبلور می یابد چرا که نبی مکرم اسلام (ص) فرمودند: هرکس صدای فریاد مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست.

در همین راستا روابط عمومی بنیاد شهید ضمن دعوت از عموم امت حزب الله ،روزه دار و ولایت مدار استان همدان به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می دارد : کارکنان بنیاد شهید وامور ایثارگران استان همدان همگام با قدم های استوار خانواده معظم شهدا و ایثارگران در روز قدس هم نوا با آه مردم مظلوم و بی خانمان مردم فلسطین،هم صدا با فریاد های مردم مظلوم سوریه و عراق و با یاد شهدای مطهر و والامقام مدافعین حرم که جان خود را در راه دفاع از مظلومین و حرم های اهل بیت تقدیم امنیت کشور اسلامی و آرمان های اسلام و انقلاب کردند در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس حاضر خواهند شد تا با بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای مطهر و والامقام مشت های گره کرده و فریادهای کوبنده خود را بر سر اسراییل غاصب و کودک کش و بزرگ حامی جنایاتش شیطان بزرک ،امریکا فرود بیاورد...تا با پس لرزه های این اقدام حضور ، کمر تکفیری های را شکسته و درهم بکوبد.

به امید روز قدسی که در آن مسلمانان جهان روز نابودی اسراییل غاصب و کودک کش ،داعش و وهابیت ظاله و سعودی ها و حامیانش را با فرج مهدی فاطمه (عج)جشن بگیریم .

لازم به ذکر است نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان نیز طی اطلاعیه ای مشترک از عموم مردم شهید پرور استان همدان خواستند با حضور دشمن شکن خود همچون خاری بر چشم استکبار جهانی و ایادی نامشروع آن در منطقه باشند.

اللهم عجل الولیک الفرج
وعده ما اخرین جمعه ماه مبارک رمضان - در راهپیمایی روزجهانی قدس

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 551799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =