معروف: باخت در هر تورنمنت و مقطعی خوشایند نیست

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران بعد از شکست برابر صربستان گفت: باخت در هر تورنمنت و مقطعی خیلی خوشایند نیست و با حمایت تماشاگران در تهران نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان بعد از شکست برابر صربستان گفت:باخت در هر تورنمنت و مقطعی خیلی خوشایند نیست. اما این بازی ها که قبل از المپیک برگزار می شود می تواند به تیم ایران برای آماده سازی کمک کند.
وی افزود:هدف گذاری ها برای تیم ایران مشخص است و فکر نمی کنم در آینده چنین مشکلاتی پیش بیاید.
کاپیتان تیم ملی تصریح کرد:تیم ایران نقاط ضعفی دارد که باید روی آنان کار کنیم تا در آینده برطرف شود و بهتر شویم و به اهداف تیم برسیم.
معروف گفت: تلاش خواهیم کرد تا در تهران بازی ها را با برد به پایان برسانیم. در تهران شرایط متفاوت است. با توجه به جو سالن و حضور هواداران شرایط تیم ما بهتر خواهد شد.
وی افزود: این تیم در المپیک حضور ندارد و لیگ جهانی برایش حکم مرگ و زندگی دارد. با تمام توان در دیدار امروز و در تهران شرکت می کند. ایتالیا نیز از شهریورماه سال گذشته نیز تورنمنت مهمی نداشته است. مطمئنا مسابقه با این حریفان در هر مقطعی سخت خواهد بود.
معروف ادامه داد: سه بازی ایران در تهران همانند دیدارهای آماده سازی برای بازی های المپیک است، چون بعد از لیگ جهانی دیگر مسابقه تدارکاتی نخواهیم داشت و باید حداکثر استفاده را از این سه مسابقه ببریم. به نظر من تیم ایران بعد از لیگ جهانی با یک هفته استراحت و شروع دوباره تمرینات به حالت اولیه خود باز خواهد گشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 550130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =