2500 نوزاد، حاصل تغییر شخصیت یک متخصص زنان و زایمان/«ماه عسل» اینستاگرام دار شد

احسان علیخانی در شب ششم «ماه عسل» میزبان دکتر صارمی؛ جراح و فوق تخصص زنان و زایمان بود. پزشکی که به گفته خودش توانسته بود ٢٥٠٠ زوج که مشکل ناباروری داشتند را صاحب فرزند کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،ششمين قاب ماه عسل بعد از تيتراژ با پخش پشت صحنه هايي از قصه سبحان آغاز شد و پس از آن احسان عليخاني از مخاطبان درخواست کرد كه مانند سال  گذشته تیتراژ «ماه عسل» را بخوانند و برای پخش در برنامه ارسال کنند.

 پس از آن مجري و تهيه كننده برنامه تمام راه های ارتباطی "ماه عسل" را با مردم گفت.علیخانی همچنین  آدرس تنها صفحه اش در اينستاگرام را إعلام كرد و گفت؛ علاقه اي به فضاي مجازي نداشته اما به خاطر جلوگيري از سواستفاده ها و كلاهبرداري هايي كه در اين مدت از طريق صفحه هاي تقلبي صورت گرفته مجبور به آمدن در فضاي مجازي شده است.

پس از آن میهمان برنامه ؛ دکتر صارمی روبروی علیخانی نشست.مجری ماه عسل ابتدا از دکتر پرسید: «شما بچه پولدار بودید؟» و دکتر پاسخ داد:«نه، پدرم از بزرگان عشایر این شهر بود که توانست این شهر را آباد کند. ما در یک خانواده پر جمعیت زندگی می‌کردیم. ده فرزند هستیم و متاسفانه مادرم دو ماه پیش فوت کرد.»

علیخانی پس از آن پرسید:«چرا این رشته را انتخاب کردید؟» دکتر صارمی در پاسخ به اين سوْال گفت: «بعد از آنكه يكسال پزشك عمومي بودم ، يك شب زمستاني زندگي من تغيير كرد. كساني آمدند دنبال من و خواستند كه من را ببرند تا يك زن را در زمان زايمانش نجات بدهم. پدرم اولش ممانعت كرد،اما من بيدار شدم و دنبال اين خانواده رفتم. وقتي رسيدم آنجا، زن خونريزي كرده بود و اگر دير رسيده بودم ديگر زنده نمي ماند.  در آنجا وقتي آن زن از مرگ نجات پيدا كرد، عظمت خلقت را ديدم. دیدم مي توانم در حيات و ممات بيماري تأثيرگذار باشم.»

اگر پزشكي براي پول وارد كار مي شود مردم او را نمي پذيرند

در ادامه در آیتمی، دکتر صارمی به صورت مستند تمام بخش های بیمارستان را نشان داد. نکته جالب این مستند زمانی بود که دکتر صارمی نوه خود را بغل کرده بود که با روش «آی وی اف» به دنیا آمده است.

احسان عليخاني خطاب به دكتر گفت:«دكتر، شما يك جمله بزرگ داريد.به هيچ كسي نمي گوييد كه نازاست.» دكتر صارمي هم در جواب به او گفت:«من کی هستم كه بخواهم كسي را اميدوار يا نااميد كنم.  اگر پزشكي براي پول وارد كار ميشود مردم او را نمي پذيرند.»

علیخانی در ادامه از دکتر سوال کرد:«شما نطفه را انتخاب می کنید؟» دکتر گفت:«سوال خوبی پرسیدید. خیلی ها به من می‌گویند چهار قلو را یکی کم کنید. هرگز نتوانستم این کار را کنم. من با عشق کار خود را انجام می دهم و تا کنون 2500 نوزاد با این روش به دنیا آمده اند.»

نکوهش احسان علیخانی از پزشکی که باعث سوختگی مادر دوقلوها شد

احسان عليخانى در گفت و گو با دكتر ابوطالب صارمى و زمانى كه دكتر از زندگى متوسط بسيارى از پزشكان گفت، به ماجراى زهرا حسينى، مادر دوقلوهايى كه چندى پيش در يكى از بيمارستانها بعد از زايمان به جاى اكسيژن، به او دى اكسيدكربن وصل كردند و باعث سوختگى شديد صورت مادر  شدند اشاره كرد.

در ادامه برنامه علیخانی از سورپرایز برنامه امروزش برای دکتر صارمی حرف زد. اما قبل از آن، از اتفاق تلخی در زندگی صارمی گفت و آن هم از دست دادن فرزندش بود. دکتر صارمی چند سال قبل یکی از فرزندان خود را از دست داده بود. اتفاقی که در باره اش گفت:«آن لحظه تنها و تنها به خداوند گفتم که نعمتی را به من دادی و از من گرفتی. خودت به من صبرش رو هم عطا کن.»

علیخانی پس از آن با نشان دادن فیلم تولد کودکی در 23 سال گذشته، از خانواده ای دعوت کرد که به روی صحنه ماه عسل بیایند. خانواده ای که طبق گفته خودشان چندسالی را در حسرت داشتن فرزند گذرانده بودند و پس از مراجعه به مطب دکتر صارمی با انجام «آی وی اف» صاحب فرزند شده بودند.

در نهايت خانواده توكلي براي قدرداني از دكتر صارمي روي صحنه آمدند و پس از سالها دكتر صارمي پسري را ديد كه مي گفت اول از خدا و بعد از او زندگي گرفته است.

 

58245

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 545842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماهان A1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
    2 0
    برنامه بی نظیر وعالی ای بود...دست عوامل ماه عسل درد نکنه...