معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از اعزام هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد به اردوهای زیارتی خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان به نقل از مهر، بهنام فروتن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از اعزام هزار و ۵۷۶ نفر از زنان سرپرست خانوار و دختران تحت حمایت این نهاد به اردوهای زیارتی عتبات عالیات، مشهد مقدس و راهیان نور در راستای تقویت روحیه معنوی با هزینه بیش از سه میلیارد و ۹۴۰ میلیون ریال خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت اردوهای مذهبی برای تقویت روحیه مددجویان افزود: در راستای ایجاد شور و نشاط معنوی و افزایش امید به زندگی و با هدف توانمند سازی روحی، روانی و فرهنگی زنان سرپرست خانوار این اردو ها به همت خیرین و کمیته امداد در سال ۹۴ برگزار شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان ادامه داد: شرکت کنندگان در اردوی زیارتی مشهد مقدس علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج (ع) و حضور در برنامه های معنوی صحن مقدس از برنامه های آموزشی و مشاوره ای در زمینه سبک زندگی اسلامی با استفاده از اساتید مجرب در محل اردوگاه ثامن الحجج کمیته امداد بهره مند می شوند.

فروتن نیا با اشاره به اجرای طرح «شوق زیارت» عنوان کرد: سال گذشته نیز برای اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی کمیته امداد و خیرین خدمات متفاوتی به مددجویان ارائه داده اند و پیش بینی می شود با حمایت های خیران و نیکوکاران امسال نیازمندان بیشتری به اماکن زیارتی اعزام شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 541940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =