هدیه نقدی شهردار رشت به تکواندوکار قهرمان گیلانی

تجلیل شهردار و اعضای شورای شهر رشت از تکواندوکار قهرمان گیلانی طی مراسمی با حضور شهردار و رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت از آرمین هادی پور، قهرمان جوان گیلانی در رشته تکواندو تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، در این مراسم که در باشگاه عقاب المپیک خیابان سعدی شهر رشت صورت گرفت، از آرمین هادی پور قهرمان طلایی وزن ۵۴ کیلوی تکواندوی ایران در رقابت‌های آسیایی، تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم که عصر پنجشنبه با حضور دکتر سید‌محمد علی ثابت قدم، محترم رشت، دکتر جباری، مشاور عالی شهردار، مظفر نیکومنش، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر و رضا رسولی، سید رضا موسوی روزان، فرانک پیشگر از آرمین هادی پور تکواندوکار گیلانی که در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب مدال طلا شد، تجلیل به عمل آمد.در این مراسم که هنرجویان خردسال تکواندو در حضور شهردار و اعضای شورای شهر به مبارزه‌ی نمایشی پرداختند، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ضمن تمجید از مصطفی رضازاده، استاد و مربی این جوان قهرمان گفت: استاد مصطفی رضازاده افتخار شهر رشت، استان گیلان و کشورمان است واقعا برای ما برند و افتخار است که گیلان در همه امورات اول بوده و این کرسی را حفظ کرده و خواهد کرد. 

مظفر نیکومنش افزود: من به نوبه خودم به نمایندگی از عزیزانی که حضور دارند و اعضای شورایی که نتوانستند به جلسه برسند، به نمایندگی از همه ی اعضای شورا از مصطفی رضازاده تشکر ویژه دارم. پرورش نونهالان بهترین سابقه خدمتی در طول زندگی است. این‌ها زحمات مربیان عزیز است. از جمله آرمین هادی پور عزیز که مدال طلا را کسب کرده‌اند، این موفقیت ها مایه شادی و نشاط همه ی مسولین و شهروندان است. مدالی که آرمین هادی پور کسب کرده، برای همه ی ما، برای استان ما، افتخار است و در تاریخ ورزش ایران و جهان ثبت می‌شود.
نیکومنش در ادامه گفت: من اول که از آرمین هادی‌پور درباره‌ی محل زندگی‌اش سوال کردم گفت که بچه‌ی تخته پل است و خدا را شکر می‌کنم که مثل من بچه‌ی روستاست. روستایی‌ها همیشه برندشان بالاست. ما صرفا، آقای دکتر جباری، آقای دکتر رسولی، خانم دکتر پیشگر، آقای دکتر ثابت قدم و آقای موسوی روزان، همه‌ با توجه به مشغله‌های فراوانی که در این شهر دارند، بری ارج نهادن بر ارزش کار آقای هادی پور به عنوان اعضای شورای شهر، خادمین شما در این شهر و شهرداری کلانشهر رشت، بر خودمان واجب دانستیم که حتما این قهرمان را تشویق کنیم تا بداند که ما به فکرش هستیم. شاید قوت قلبی باشد که ورزشکاران بدانند ما مسئولین در حد توانمان، بدون شعار به فکر قهرمانان هستیم.

رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر در پایان گفت: ان‌شاء‌الله بتوانیم قدم ماندگاری برداریم که آرمین هادی پور الگویی برای نوجوانان و جوانان شهر، استان و کشورمان باشد. ما برنامه‌ای ترتیب دادیم که در شورا نیز از آقای هادی پور تجلیل شود اما به دلیل حضور ایشان در اردوی المپیک، میسر نشد. دلیل این برنامه فورس ماژور هم اعزام این جوان به اردوی دیگر در روز شنبه است.

مصطفی رضازاده، استاد و مربی آرمین هادی پور، و سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ نیز گفت: چنین قهرمانانی کم هستند. آرمین هادی پور خروجی استان گیلان در دو سال اخیر است. در طی دو سال گذشته تنها آرمین هادی پور موفق به کسب مدالی طلای بازی های آسیایی شده، با شرایطی که وجود دارد و آرمین هادی پور سهمیه المپیک را بعد از فرزام عاشورزاد گرفته، درخواست مصوبه‌ای از شهرداری و شورای شهر رشت برای این قهرمان ارزنده گیلانی دارم.

در پایان مبلغ ده میلیون تومان با موافقت شهردار محترم و اعضای محترم شورای شهر رشت برای این قهرمان در نظر گرفته شد و با اهدای لوحی از او تجلیل به عمل آمد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =